  • 1. Data: 2003-04-26 15:23:42
    Temat: definicja
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Studiuję włąśnie KC i znalazłem coś takiego:

    "posiadacz mechanicznego środka komunikacji poruszanego za pomocą sił
    przyrody"

    czy łódka jest takim środkiem? ma wiosło czy to jest już pojazd mechaniczny?

    icek

  • 2. Data: 2003-04-26 18:09:47
    Temat: Odp: definicja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości

> [...]
    > przyrody"
    >
    > czy łódka jest takim środkiem? ma wiosło czy to jest już pojazd

    A jak sadzisz?

    Duh...

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-04-26 20:55:03
    Temat: Re: definicja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem kluczowe jest, co napędzi te wiosła. Jak siły przyrody, to
    będzie, a jak siła wioślarza, to nie. Przy czym w gruncie rzeczy wioślarz
    też do przyrody należy. ;-))

  • 4. Data: 2003-04-27 00:06:42
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > Moim zdaniem kluczowe jest, co napędzi te wiosła. Jak siły przyrody, to
    > będzie, a jak siła wioślarza, to nie. Przy czym w gruncie rzeczy wioślarz
    > też do przyrody należy. ;-))
    dobra, pechjowo z tymi wiosłami wyjechałem. Łódka bez wioseł. Mi chodziło
    raczej o pojazd mechaniczny. Czy w takim razie wszystko jest pojazdem
    mechanicznym?

    Icek

  • 5. Data: 2003-04-27 10:31:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie wszystko. Rower, hulajnoga, taczki, wóz konny - z reguły nie są
    napędzane siłami przyrody, tylko siłami pasażera albo zwierzęcia.