  • 61. Data: 2008-02-26 21:40:53
    Temat: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 20:21:18 +0100, Tristan napisał(a):

    > Jaaasne. I dlatego przeludnienie planety jest już wręcz zatrważające.
    > Ludzi jest nadmiar, a niektórzy jeszcze generują nawoływania do
    > rozmnażania

    Gdzie to przeludnienie? Jakieś maltuzjańskie wymysły - jak nas było
    miliard to samo gadali.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 62. Data: 2008-02-26 22:09:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 26 luty 2008 22:40
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Gdzie to przeludnienie?

    Wszędzie. Ludzi jest nadmiar. Zniszczyli środowisko naturalne, zadeptali już
    prawie każdy kawałek. I rosną w przerażającym tempie. Za parędziesiąt lat
    nie będzie na ziemi miejsca na nawet w miarę normalne życie. A
    przeludnienie dodatkowo generuje potężną biedę. Zobacz jak żyją ludzie w
    krajach mocno przeludnionych, jak Chiny czy Indie. Chiny ZTCW to wręcz
    wprowadziły zakaz rozmnażania się powyżej iluśtam na rodzinę.

    > Jakieś maltuzjańskie wymysły - jak nas było
    > miliard to samo gadali.

    Bo też było za dużo. teraz jest mocno za dużo. A postęp jest geometryczny i
    im nas więcej tym szybciej nas będzie przyrastać.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 63. Data: 2008-02-27 07:50:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 23:09:59 +0100, Tristan napisał(a):

    > przeludnienie dodatkowo generuje potężną biedę. Zobacz jak żyją ludzie w
    > krajach mocno przeludnionych, jak Chiny czy Indie. Chiny ZTCW to wręcz
    > wprowadziły zakaz rozmnażania się powyżej iluśtam na rodzinę.

    I nawet egzekwują ten zakaz w dość makabryczny sposób.
    Dziękuję, postoję.

  • 64. Data: 2008-02-27 09:30:40
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Zapomniałeś tylko dodać ile taka przyjemność kosztuje biorce?

  • 65. Data: 2008-02-27 09:45:45
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Wręcz przeciwnie wszystkie w okolicach 23~25 roku życia z nieudaną
    przeszłością miłosną i silnym instynktem macierzyńskim.

    Pragnę cię uspokoić animko jak na razie nie zgodziłem się na żadną
    propozycję, ponieważ uważam, iż dziecko powinno mieć ojca, który by je
    wychowywał a nie tylko widniał na papierku.

  • 66. Data: 2008-02-27 16:32:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > I nawet egzekwują ten zakaz w dość makabryczny sposób.

    Aha. Podnoszą podatki za dodatkowe dzieci.

  • 67. Data: 2008-02-27 22:51:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 27 luty 2008 08:50
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > I nawet egzekwują ten zakaz w dość makabryczny sposób.
    > Dziękuję, postoję.

    No ale nie o tym mówimy, a o fakcie samegoż przeludnienia. To, że najlepiej
    byłoby jakby była wojna (dla gospodarki i dla likwidacji przeludnienia),
    nie znaczy że wojnę proponuję czy pochwalam. Niekoniecznie też pochwalam
    siłową regulację poczęć.

    Piszę tylko tyle, że pukam się w głowę jak nieroby ludzi do rozmnażania się
    zachęcają. A nie tędy droga. Polikwidować chore przywileje, a nie marudzić,
    że by potrzeba młodych do robienia na ,,starych'' czterdziestoletnich na
    emeryturkach i rentkach. Bo za pokolenie będzie trzeba jeszcze więcej
    młodych do robienia na kolejnych ,,starych'' których będzie więcej przy
    takiej polityce.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 68. Data: 2008-02-28 08:14:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 23:51:02 +0100, Tristan napisał(a):

    > No ale nie o tym mówimy, a o fakcie samegoż przeludnienia. To, że
    > najlepiej byłoby jakby była wojna (dla gospodarki i dla likwidacji
    > przeludnienia), nie znaczy że wojnę proponuję czy pochwalam.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Malthusianism
    Hasło po polsku jest do napisania: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?
    title=Maltuzjanizm&action=editredlink - może się pokusisz? ;-)