  • 1. Data: 2008-02-25 04:33:58
    Temat: wnoszenie opłat notarialnych
    Od: " mario" <m...@g...pl>

    Podpisuję akt notarialny zakupu mieszkania. Umówiłem się na konkretny
    termin, notariusz kazał wpłacić wcześniej kasę (podatek+taksa) na konto. Czy
    to normalne, że w ten sposób reguluje się wszystkie koszty? Wolałbym gotówką
    w momencie podpisywania... takie wpłacanie wcześniej na konto jest w sumie
    ryzykowne

  • 2. Data: 2008-02-25 07:19:22
    Temat: Re: wnoszenie opłat notarialnych
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    mario pisze:
> [...]
    > w momencie podpisywania... takie wpłacanie wcześniej na konto jest w sumie

    Notariusz to nie market ani kiosk . Jest to zawód zaufania publicznego.
    Jak nie pasuje, to załatwiaj bez niego, zobaczymy co zdziałasz. :)

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2008-02-25 08:32:03
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie.
    Moze akurat ten oszczędza na kasjerce i sejfie?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-02-25 16:17:33
    Od: vartoniusz <v...@o...pl>

    On 25 Lut, 05:33, " mario" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > w momencie podpisywania... takie wpłacanie wcześniej na konto jest w sumie

    Ja miałem dotąd do czynienia z notariuszami 2 razy. U każdego
    wpłacałem gotówkę zaraz po podpisaniu aktu. NIe wiem jednak czy to
    jakaś prawidłowość czy przypadek.

  • 5. Data: 2008-02-26 17:09:27
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik " mario" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fptgfm$q3n$1@inews.gazeta.pl...

    Wolałbym gotówką
    > w momencie podpisywania... takie wpłacanie wcześniej na konto jest w sumie
    > ryzykowne

    Zawsze mozesz isc do innego.