  • 11. Data: 2003-04-17 09:15:07
    Temat: Odp: darowizna, czy się zgodzić???
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Xena wrote:
    > > Solidarnie nie oznacza po równo.
    >
    > w zasadzie oznacza.

    W pewnym sensie moze oznaczac. :-) Czyli de facto wcale nie oznacza -
    solidarnosc zobowiazania nie mam bezposredniego przelozenia na jego wysokosc
    w stosunku do kazdego z solidarnych dluznikow ( moga np. byc wewnetrznie
    umowieni wspolnicy, ze tylko jeden ponosi ryzyko albo cus, co nie wylaczy
    ich solidarnej odpowiedzialnosci wobec os. 3 ).

    Depi.

  • 12. Data: 2003-04-17 16:26:17
    Temat: Re: Odp: darowizna, czy się zgodzić???
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
> [...]
    > umowieni wspolnicy, ze tylko jeden ponosi ryzyko albo cus, co nie wylaczy
    > ich solidarnej odpowiedzialnosci wobec os. 3 ).

    Mogą.. ale jeśli nie to..?

    KG