  • 1. Data: 2011-02-28 21:06:25
    Temat: Jazda rowerem pod wpływem alkoholu a wyrok
    Od: "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <m...@o...pl>

    Złapano mnie gdy miałem 0,34mg/l. Tak więc będę miał wyrok z artykuły 178a p.2 kk.
    Zgodziłem się na dobrowolne poddanie karze. Było tam, że grozi mi grzywna, pół roku w
    zawieszeniu i zakaz jazdy rowerem i poj. mechanicznymi przez rok.

    1 - Czy dopuki nie dostałem wyroku to mogę jeździć rowerem, jak podpisałem powyzsze
    (na przesłuchaniu na policji)?
    2 - Czy jeśli podpisałem powyższe to dostanę na pewno zakaz jazdy rowerem przez rok i
    pół roku w zawiasach czy to jest maksymalna kara i może być mniejsza?

    --
    _____________________________
    amico amicus sum inimico inimicus.pl

  • 2. Data: 2011-03-01 00:08:39
    Temat: Re: Jazda rowerem pod wpływem alkoholu a wyrok
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]

    podepne sie pod watek bo juz mnie jasny trafia...
    czy jesli nie mam prawka i bede jechal rowerem to tez podpadam pod jakis
    paragraf??
    a jak bedzie obok corka 6 lat tez na rowerze to nas oboje zatrzymaja i
    dostaniemy zakaz chodzenia po ulicy?
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-03-01 11:28:48
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Nie wiedziałem, że orzekają zakaz jazdy rowerem... Generalnie przepis
    jest kuriozalny. Kumpel padł 2 lata temu ofiarą obławy policyjnej we
    wrocławskim parku. Obstawili wszystkie ścieżki i każdy rowerzysta
    dmuchał. Pecha miał że wypił browara na łące i wracał do domu. Wlepili
    mu zawiasy i zabrali prawko. Chory kraj i chore prawo...