  • 1. Data: 2006-02-13 15:17:39
    Temat: dane osobowe na stronie www
    Od: "Nick(i)" <t...@g...pl>

    Witam

    potrzebuje informacji z jakiego paragrafu i jakiego kodeksu mozna tą
    sprawę "potraktować".

    Ponad póltora roku temu zakończyłam współprace jako redaktor naczelny i
    webmaster portalu internetowego. Własciciel owego portalu, pomijajac fakt, że
    nia zapłacil mi za wykonywaną pracę, do tej pory z owego portalu nie usunął
    mojego nazwiska, funkcji oraz adresu email. Portal od chwili mojego odejscia
    jest pozostawiony 'bez opieki'. Nie sa aktualizowane informacje, szata
    graficzna i w wyrazny sposob sa usszkodzone pliki i linki - poniewaz
    wlasciciel nieumiejetnie grzebal w kodzie zrodlowym. Ale caly ten balagan
    spada na moja głowe bo ja figuruje tam jako osoba odpowiedzialna za wyglad i
    zawartosc merytoryczna. Od ponad tygodnia codziennie proszę wlasciciela owego
    portalu o usunięcie z niego mojego nazwiska i pozostalych informacji na moj
    temat. Pomijam fakt ze nazwisko dalej tam jest to na dodatek nie mam zadnej
    odpowiedzi.
    Provider wykazał się chęcią pomocy, ale w stopniu minimalnym, jezeli mialoby
    to doprowadzic do konfliktu z klinetem (wlascicielem portalu) to oni nie beda
    naciskac, pozatym zasugerowali ze oweszem moga w porozumieniu z wlascicielem
    zdjac moje nazwisko ale nie gwarantuja ze nie pojawi sie tam ponownie.

    Szczerze mowiac mam dosc tak beszczelnego okazywania braku szacunku i
    ignorowania moich próśb...
    Proszę o rade - jakich uzyc argumentów, moze takie zachowanie podpada pod
    jakich konkretny paragraf? ustawe o ochronie danych osobowych?

    Będę wdzięczna za każdą sugestie :)

    Pozdr
    Nick(i) - Maria