eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo... › dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dane osobowe na forum, prawa autorskie i ogólnie pieniactwo...
    Date: Sat, 29 Nov 2008 18:31:34 +0100

    Postaram się jak najprościej...

    Jest sobie Pani fotograf która zajmuje w googlach dość wysokie pozycje na
    pewne hasła - ogólnie także dość popularna...
    Co chwila ktoś "pożycza" sobie coś z jej strony...
    Miarka się przebrała gdy odkryliśmy kopię 1:1 jej strony internetowej
    (wyglądu) - tyle, że bez galerii - ale 100% podobieństwa...

    Ponieważ jestem administratorem forum branżowego - postanowiliśmy opisać
    przypadek owego pożyczenia strony
    http://foto.forumslubne.pl/viewtopic.php?t=5208&star
    t=0

    jest na forum odpowiedni dział, który służy do opisywania takich
    przypadków - dwa zrzuty ekranu wszystko wyjaśniają...
    pod spodem - dyskusja...

    ktoś poinformował tego Pana, że strona została odkryta i obsmarowana...
    Pan w pierwszym momencie napisał błagalno-przepraszający mail do Pani i
    usunął stronę z serwera
    napisał, że jakiś webmaster stworzył dla niego ową stronę - ale on nie powie
    kto to...

    W między czasie pełnomocnik Pani fotograf skontaktował się z Panem
    "pożyczającym" i ustalono, że karą będą przeprosiny opublikowane na jego
    stronie www które będą tam wisieć 2 mce

    Jednocześnie Pan pożyczający napisał do mnie gorącego maila z żądaniem
    usunięcia wątku, gdyż:
    1.publikuje jego dane osobowe
    2. publikuje linki do profilu na naszej-klasie
    3. publikuje nazwę miejscowości w której zamieszkuję
    4. publikuje adresy jego stron www (innych)
    5. żąda usunięcia zrzutu ekranu ilustrującego sprawę
    6. żąda usunięcia zdjęcia które było w profilu Nasza-Klasa (ktoś linkuje do
    tego zdjęcia - więc nie mam możliwości usunięcia go z serwera nasza-klasa),
    jednocześnie straszy, że autro zdjęcia zostanie poinformowany o nielegalnym
    wykorzystaniu zdjęcia, a on sam wyciągnie konsekwencje za użycie wizerunku
    jego osoby i narażenie na straty moralne i zniesławienie
    7. usunięcia zrzutu ekranu, gdyż są tam jego dane osobowe - (imię, nazwisko,
    telefon, gg, adres mailowy)

    na koniec straszy, że jeśli nie zrobie tego co on chce to sprawa idzie do
    sądu

    czy realnie ktoś może się doczepić czy jestem czysty
    oczywiście jako administrator.... a w regulaminie forum jest zapis, iż nie
    odpowiadam za treści postów zamieszczone na forum....

    --
    pozdrawiam