  • 1. Data: 2009-08-10 13:43:51
    Temat: dane osobowe i nie tylko
    Od: "Mrqs" <m...@q...pl>

    Witam,

    Moja Mama otrzymala ulotke z kancelarii adwokackiej z propozycja kupna przez
    te kancelarie akcji pracowniczych pewnej firmy, ktore to akcje Mamie sie
    naleza (nie dostala ich jeszcze!) w ramach prywatyzacji firmy.

    Mam powazne watpliwosci czy kancelaria ta otrzymala informacje legalna
    droga. Skad wiedza, ze te akcje ma, a takze znaja nazwisko i adres. Czy da
    to sie podciagnac pod jakis paragraf? Tym bardziej, ze pismo jest skierowane
    do emerytki (jednej z wielu) i jest to proba wykupu akcji przed terminem ich
    zbywalnosci na gieldzie (obrot akcjami bedzie mozliwy dopiero w 2010r).

    W sumie zastanawia mnie jak legalnie mozna wejsc w posiadanie tego typu
    informacji (dane osobowe plus info o naleznych akcjach).

    Mrqs

  • 2. Data: 2009-08-10 14:40:33
    Temat: Re: dane osobowe i nie tylko
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W sumie zastanawia mnie jak legalnie mozna wejsc w posiadanie tego typu
    > informacji (dane osobowe plus info o naleznych akcjach).

    Wyśledzić, wydetektywić, wyczaić.

    Inż.prawa

  • 3. Data: 2009-08-16 23:41:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mrqs" <m...@q...pl> napisał w wiadomości
    m...

    Zaczął bym od pytania pisemnego do kancelari, skąd weszli w posiadanei
    danych osobowych. potem będzie się mozna zastanowić.