  • 1. Data: 2009-08-10 10:57:18
    Temat: do paki za posadzki
    Od: "ts" <w...@o...pl>

    Witam,

    Do sekretariatu szkoły przyszedł dzisiaj wklejony niżej e-mail.
    Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    ts

    Wnioskodawca:

    [Tu jest imię i nazwisko]

    cośt...@g...com

    Wniosek
    o udostępnienie informacji publicznej
    Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
    o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
    wnoszę o udzielenie mi informacji:

    1.. czy w Waszej placówce w roku 2009 były remontowane posadzki
    2.. czy w roku 2009 jest przewidziany remont posadzek i w jakim zakresie
    (powierzchnia w m2)
    3.. czy placówka w tym zakresie korzysta z dotacji zewnętrznych
    Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o
    udostępnienie mi powyższych informacji pocztą elektroniczną na podany adres:
    cośt...@g...com

    Zgodnie z art. 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej - udostępnienie
    informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później
    jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, natomiast zgodnie z
    art. 23 w/w Ustawy "Kto, wbrew ciążącemu na nim obowiązkowi, nie udostępnia
    informacji publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do roku."

  • 2. Data: 2009-08-10 11:52:26
    Temat: Re: do paki za posadzki
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik ts napisał:
    > Witam,
    >
    > Do sekretariatu szkoły przyszedł dzisiaj wklejony niżej e-mail.
    > Co o tym myślicie?
    >
    > Pozdrawiam
    > ts

    Myślimy o tym, że jeśli zapytanie zostało zadane określoną w ustawie
    drogą i jeśli szkoła ma obowiązek takie informacje udzielać to musi to
    zrobić.

  • 3. Data: 2009-08-10 12:07:45
    Od: "ts" <w...@o...pl>

    > Myślimy o tym, że jeśli zapytanie zostało zadane określoną w ustawie
    > drogą i jeśli szkoła ma obowiązek takie informacje udzielać to musi to
    > zrobić.
    No właśnie, pytanie brzmi, czy ma obowiązek, czyli po pierwsze czy jest
    podmiotem zobowiązanym do udzielania informacji publicznej, a po drugie, czy
    informacja o remoncie posadzki zalicza się do informacji publicznych.

    Moim zdaniem ten e-mail tto wyjątkowo wredny rodzaj spamu, wredny, bo
    próbuje uzyskać informacje handlowe przez zastraszenie, a spam, bo
    ostateczniechodzi o przedstawienie swojej oferty.

    Pozdrawiam,
    ts

  • 4. Data: 2009-08-10 13:10:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ts napisal:
    [ ciach ]

    Czy szkola jest zobowiazana? Watpie. Nalezy natomiast
    wydrukowac mail, zachowac do dokumentacji i przeslac
    do komorki gminy (z zalcznikiem do pierwotnego nadawcy)
    wlasciwej z tytulu utrzymania BIP. Publiczna szkola
    podstawowa podlega gminie i tam sa utrzymywane wszelkie
    informacje o charakterze publicznym m.in. witryny BIP.

    Natomiast w charakterze nieco zlosliwego tlumienia
    spamera mozna odeslac go do dwoch zrodel:
    a) sprawozdania finansowego gminy (za rzeczy przeszle)
    b) biuletynu zamowien publicznych (za rzeczy przyszle).

    Planowanie koncepcyjne nie jest informacja publiczna,
    dopoty dopoki nie jest udokumentowane.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-08-10 13:22:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jacek_P napisal:
    > ts napisal:
    > [ ciach ]

    Zerknij sobie na strone:
    http://www.informacjapubliczna.org.pl/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-10 13:54:24
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" ...
    > ts napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Czy szkola jest zobowiazana? Watpie.

    A dlaczego nie?
    Mieści się w definicji innych jednostek organizacyjnych samorządu, więc jak
    najbardziej jest zobowiązana.

    > Planowanie koncepcyjne nie jest informacja publiczna,
    > dopoty dopoki nie jest udokumentowane.

    Szkoła w pierwszym kwartale roku składa projekt budżetu, gdzie umieszcza
    także informacje o planowanych remontach i ich zakresie. Dostatecznie
    udokumentowane, żeby było informacją publiczną?

    EwaSzy

  • 7. Data: 2009-08-11 06:53:43
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "ts" <> napisał w wiadomości pl...
    > Witam,
    >
    > Do sekretariatu szkoły przyszedł dzisiaj wklejony niżej e-mail.

    widzę że to gówno z rozmachem poszło, juz n-ta szkoła gdzie to dotarło...

    > Co o tym myślicie?

    myślę, że można przynajmniej trochę pognębić autora bo zgodnie z
    Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie
    organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z 2002
    r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz
    adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania"...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 8. Data: 2009-08-11 09:14:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tadeusz napisal:
> [...]
    > r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz
    > adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania"...

    Fakt, zwlascza ze wystapienie o udzielenie informacji publicznej
    przysluguje wylacznie osobom fizycznym. W takim przypadku mozna
    sie domagac potwierdzenia 'fizycznosci' w sposob przez ciebie
    sugerowany.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek