  • 1. Data: 2007-01-30 19:08:52
    Temat: Nadawanie tytułu naukowego
    Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl>

    Jaki jest obecnie akt prawny, precyzujący warunki nadania tytułu
    samodzielnego pracownika naukowego ? Czyli popularnie mówiąc habilitacji ?

    Dzięki, Ikar

  • 2. Data: 2007-01-30 21:05:47
    Temat: Re: Nadawanie tytułu naukowego
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Jaki jest obecnie akt prawny, precyzujący warunki nadania tytułu
    > samodzielnego pracownika naukowego ? Czyli popularnie mówiąc habilitacji ?

    Dr hab. to nie tytuł naukowy tylko stopień naukowy. Tytułem jest profesor.

    Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz
    o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz.U. Nr65, poz. 595 z późn. zm.)

    Marcin.

  • 3. Data: 2007-01-30 21:55:43
    Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:cd7de$45bfb32c$594f142c$6822@news.chello.pl...

    > Dr hab. to nie tytuł naukowy tylko stopień naukowy. Tytułem jest profesor.
    >
    > Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym
    > oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz.U. Nr65, poz. 595

    Rozumiem że sobie to tutaj znajdę na stronie sejmu w/g tych numerów.

    > z późn. zm.)

    Właśnie, a jakie są te zmiany ? Gdzie ich szukać ?

    Ikar

  • 4. Data: 2007-01-30 22:08:16
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Właśnie, a jakie są te zmiany ? Gdzie ich szukać ?

    Na stronie sejmowej powinien być tekst ujednolicony (z uwzględnieniem
    zmian).

    Marcin.

  • 5. Data: 2007-01-30 22:42:58
    Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:77f6d$45bfc1d2$594f142c$26877@news.chello.pl...

    > Na stronie sejmowej powinien być tekst ujednolicony (z uwzględnieniem
    > zmian).

    Uuuuu ale to nie wiem czy się doszukam i jak wogóle tego szukać :( Ostatnie
    grube zmiany były ok. rok temu.

  • 6. Data: 2007-01-30 22:48:34
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Uuuuu ale to nie wiem czy się doszukam i jak wogóle tego szukać :(
    > Ostatnie grube zmiany były ok. rok temu.

    Sprawdziłem, jest na isip.sejm.gov.pl aktualny tekst ujednolicony.
    Zajęło mi to kilkanaście sekund.
    Z czystej przekory nie wkleję bezpośredniego linka.

    Marcin.

  • 7. Data: 2007-01-31 02:18:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Uuuuu ale to nie wiem czy się doszukam i jak wogóle tego szukać :(
    > Ostatnie grube zmiany były ok. rok temu.

    Że zacytuję zdanie z "Kogiel Mogiel" (taki polski film):

    "Jak one się na te studia dostają jak one takie głupie są".