  • 1. Data: 2012-01-05 15:59:30
    Temat: Prawo budowlane wg stanu na 2003 rok.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Potrzebuję odtworzyć brzmienie Prawa budowlanego według stanu na styczeń
    2003 roku.

    Rzecz w zmianie sposobu użytkowania lokalu dokonanej w tamtych latach.

    Innymi słowy potrzebuję dotrzeć do "przepisów dotychczasowych":

    http://www.rp.pl/artykul/576331,576373_Zmiana-sposob
    u-uzytkowania-budynku-
    lub-lokalu.html?p=3

    Jak docieracie do przepisów wg ich aktualności na jakąś przeszłą datę?
    THX

  • 2. Data: 2012-01-05 17:14:35
    Temat: Re: Prawo budowlane wg stanu na 2003 rok.
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 16:59, _THX. pisze:
> [...]
    u-uzytkowania-budynku-
    > lub-lokalu.html?p=3
    >
    > Jak docieracie do przepisów wg ich aktualności na jakąś przeszłą datę?

    isap.sejm.gov.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-01-05 22:25:15
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie chodzi o pracowite sklejanie aktów z poprawek, lecz jakiś
    automat/półautomat.
    Podajesz akt (ustawę, rozporządenie), datę i wyskakuje wersja na tamten
    dzień.
    Czy jakieś Leksy lub Legalisy mają taką funkcję?
    Znajmomy architekt mówił mi, że mają coś takiego w firmie, ale nie chcę mu
    akurat głowy zawracać.

    -----

  • 4. Data: 2012-01-06 20:19:20
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy jakieś Leksy lub Legalisy mają taką funkcję?
    > Znajmomy architekt mówił mi, że mają coś takiego w firmie, ale nie chcę mu

    Ale tam tez chyba mozna znalezc akty ujednolicone ?

    Fantom

  • 5. Data: 2012-01-06 21:12:02
    Od: "ja" <a...@a...com>

    Użytkownik "_THX." napisał w wiadomości grup

    Potrzebuję odtworzyć brzmienie Prawa budowlanego według stanu na styczeń
    2003 roku.

    [..]
    lex omega. I tam stan prawny na dzień.
    Inaczej to mordęga

  • 6. Data: 2012-01-07 10:26:02
    Od: smiechu <s...@i...pl>

    W dniu 2012-01-05 16:59, _THX. pisze:
    > Potrzebuję odtworzyć brzmienie Prawa budowlanego według stanu na styczeń
    > 2003 roku.

    Poszło na prv
    pozdr
    smiechu

  • 7. Data: 2012-01-08 13:02:24
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy dałbyś radę dołączyć aktualne na styczeń 2003 r. rozporządzenie
    właściwego ministra dot. udzielania pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania,
    o którym to rozporządzeniu mówi fragment ustawy PB jak niżej:

    "Rozdział 6
    Utrzymanie obiektów budowlanych
    [...]
    Art. 72.
    1. Minister właściwy do spraw architektury i budownictwa określi, w drodze
    rozporządzenia, warunki i tryb postępowania w sprawach rozbiórek, o których
    mowa w art. 67, oraz udzielania pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania
    obiektu budowlanego lub jego części."

    THX

    -----