  • 11. Data: 2004-10-28 13:06:49
    Temat: Re: czym bedzie skutkowac nieterminowe zlikwidowanie szkody??
    Od: kesser <k...@g...pl>

    > BTW, jaka bryka?
    Ford Escort ale faktycznie był wyszukany nietypowa tapicerka malutki
    przebieg itd. mam go od czerwca tego roku więc bardzo mnie boli jego stan
    obecny.
    Rozumiem że najpierw oni mi przeleją kwotę x zrobić wycene nie
    zależnie i wysłać im wezwanie. Tam gdzie mieszkam będzie musiał
    zrobić wycenę rzeczoznawca bo warsztaty nie mają dostępu do tych danych.

  • 12. Data: 2004-10-28 13:36:37
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > faksy w warsztacie z uznaniem kosztorysu. Wniosek jeden: szukają
    > frajerów. Pewnie mają od tego premię.

    Nie tak dawno wypowiadał się w tv były agent ubezpieczeniowy jakiegoś
    TU. Stwierdził, że TU wychodzą z założenia, że nie wszyscy pójdą do sądu
    i przy wysokich szkodach starają się orżnąć każdego maksymalnie. Ponoć
    taniej wyjdzie przegrać w sądzie kilka spraw a odsetek tych co nie idą
    do sądu jest i tak duży.
    W.W.