  • 11. Data: 2004-03-09 02:06:07
    Temat: Re: czy wolno nagrywac sesje rady dzielnicy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karmel" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:c2itu4$12k$1@news.onet.pl...

    wiadomości

    > O?! A w którym artykule?

    A choćby w 65. Ja chcę pracować w Kancelarii Prezydenta, a o mnie nie
    chce. :-)) W tym względzie odczuwam to jako naruszenie moich praw do
    wyboru zawodu i miejsca pracy :-)))).

  • 12. Data: 2004-03-09 08:40:59
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Karmel" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Zobacz
    >
    > No to Konstytucja gwarantuje na przykład pracę,

    Gadasz jak Lepper.
    Konstytucja nie gwarantuje pracy tylko daje wszystkim równe prawo do niej.

    ____________
    RF

  • 13. Data: 2004-03-09 16:02:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c2jvvh$f86$1@inews.gazeta.pl...

    > Gadasz jak Lepper.
    > Konstytucja nie gwarantuje pracy tylko daje wszystkim równe prawo do
    niej.

    Pewnie, że żartowałem. Chodziło mi o wykazanie, że próba bezpośredniego
    stosowania Konstytucji bez uwzględnienia obowiązujących ustaw prowadzi do
    absurdu. to jest najwyższe prawo, ale jednak może być w niektórych
    wypadkach korygowane aktami niższego rzędu.