  • 1. Data: 2003-11-13 13:06:56
    Temat: czy to możliwe ????
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Witam - na liście dyskusyjnej RODZINA - wyczytalam taki oto tekst:

    ślub a alimenty na dzieci z ex

    Ma prośbe o pomoc. Mój mąż ma dzieci z poprzedniego małżeństwa. Jak byliśmy w
    konkubinacie sprawa była jasna, sąd nie brał pod uwagę moich zarobków, bo
    bylismy dla sądu obcymi osobami. Jak może być teraz ? jakie są możliwości że
    sąd przy podwyższaniu alimentów weźmie pod uwagę też moje dochody?

    Bardzo prosze o pomoc prawnika. Czy to możliwe, zeby Sa bral pod uwage przy
    naliczaniu alimentow dochody partnera rozwodnika???

    Z gory dzieki
    Monika