  • 51. Data: 2003-12-01 13:52:08
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotrek rzecze:
    > jaki pozew? za sprzedawanie produktu w cenie promocyjnej dla
    > zakupujacych nowy komputer?

    Za oszukiwanie ludzi, że tak zakupione oprogramowanie nie może uczestniczyć
    w obrocie wtórnym bez sprzętu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 52. Data: 2003-12-01 14:47:22
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Piotrek rzecze:
    >
    > Za oszukiwanie ludzi, że tak zakupione oprogramowanie nie może
    uczestniczyć
    > w obrocie wtórnym bez sprzętu.

    Bo nie może.

  • 53. Data: 2003-12-01 15:01:15
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Arek wrote:
    > Za oszukiwanie ludzi, że tak zakupione oprogramowanie nie może
    > uczestniczyć w obrocie wtórnym bez sprzętu.

    Nadal nie rozumiem. Kupujac wersje OEM godzisz sie na te warunki. Jezeli
    chcesz pozniej odsprzedac oprogramowanie to kup wersje normalna.

  • 54. Data: 2003-12-01 15:04:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Bo nie może.

    Oczywiście, że może.

    Stawiasz te 30 tysięcy złotych na swoje zdanie czy nie?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 55. Data: 2003-12-01 15:08:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotrek rzecze:
    > Nadal nie rozumiem. Kupujac wersje OEM godzisz sie na te warunki. Jezeli
    > chcesz pozniej odsprzedac oprogramowanie to kup wersje normalna.

    To jest NORMALNA wersja.
    I na jakie warunki niby się godzę!?
    Pomijając oczywiście, że warunki sprzeczne z prawem - a ograniczenie wtórnego
    obrotu jest sprzeczne z prawem - są nieskuteczne.
    OEM to umowa pomiędzy dystrybutorem/producentem sprzętu a
    dystrybutorem/producentem oprogramowania.
    Mi jako klientowi ona zwisa i powiewa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 56. Data: 2003-12-01 15:18:26
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Arek wrote:
    > To jest NORMALNA wersja.

    watek dotyczy " programu MS Windows millenium ME w wersji OEM".

> [...]
    > OEM to umowa pomiędzy dystrybutorem/producentem sprzętu a
    > dystrybutorem/producentem oprogramowania.

    :) jak juz wygrasz proces to poinformuj na grupie.

    pozdrawiam serdecznie.

  • 57. Data: 2003-12-01 15:25:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotrek rzecze:
    > watek dotyczy " programu MS Windows millenium ME w wersji OEM".

    I to jest NORMALNA wersja programu.
    "Nienormalna" to kopia dokonana na licencji MOLP

    > :) jak juz wygrasz proces to poinformuj na grupie.

    Nie omieszkam :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 58. Data: 2003-12-01 15:28:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqfmfr$jau$1@inews.gazeta.pl

    > Nie omieszkam :)

    Nie masz nic przeciwko ze rozslawie twoja szlachetna akcje na tej malej
    stronie www informacyjno-ostrzegajacej ktora zalozylem (po tym jak zaczoles
    mi grozic pobiciem i nasylac na mnie jakichs dresow)?

    Powodzenia w procesie ;-)

    Btw, skoro juz o pozywaniu mowa - jak tam twoj (a raczej Stowarzyszenia
    Tworcow Idiot.. Internetowych - sti.org.pl) pozew przeciwko providerom
    internetu?

    TPSA i Dialog juz zgodzily sie poslusznie oddawac ci 50% swoich dochodow z
    lacz internetowych "bo tak", czy jeszcze sprawa w toku?

    Piotrku, jezeli mozesz prosze zapytaj arka o kwestie STI (arek udaje ze ma
    mnie w killfile wiec nie odpisze a jestem bardzo ciekaw jak ta precedensowa
    sprawa sie potoczyla).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 59. Data: 2003-12-01 15:38:07
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Arek wrote:
    > Nie omieszkam :)

    A co z kwestia STI?

  • 60. Data: 2003-12-01 20:16:11
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bqevqe$rsd$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A czy kogoś już pozwał?? Od niepoczytalnego nikt pozwu nie przyjmie;))

    Tak, Polisę Życie na milion PLN, "Wieczór Wrocławia" na... e tam, nie
    chce mi się sprawdzać, ale na całkiem niezłą kwotę. Zawiadomienia do
    prokuratury (miało być także przeciwko mnie), oszczercze pisma do
    pracodawców (mój szef dostał 3 egzemplarze, mam je - dla prokuratury,
    klasyczne wyłudzenie!) - na porządku dziennym.
    IMHO Arnold nie ma ograniczonej zdolności, nie jest także
    ubezwłasnowolniony. Podłoże psychiczne kłopotów - tyranizował go ojciec.

    --
    Olgierd