  • 11. Data: 2003-11-29 02:35:28
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bq8u6j$j1l$3@news.onet.pl...
    > Przemo P rzecze:
    > [..]
    >
    > Jeżeli płytka instalacyjna jest oryginalna, a nie piracka to BSA
    > i inne takie mogą Ci skoczyć i obtoczyć...

    ... w bułeczce, a potem usmażą cię jak kotlecik na patelni.
    Będzie skwierczało aż miło.

  • 12. Data: 2003-11-29 03:56:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > .... w bułeczce, a potem usmażą cię jak kotlecik na patelni.
    > Będzie skwierczało aż miło.

    Przestań już trolować i mącić ludziom w głowach anonimowy tchórzu.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 13. Data: 2003-11-29 04:30:00
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bq95cc$rro$2@news.onet.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > Przestań już trolować i mącić ludziom w głowach anonimowy tchórzu.

    i wzajemnie.
    Ty przestaniesz opowiadać pierdoły o twojej teorii, to ja obiecuję zniknąć z
    zakresu twojego horyzontu.

  • 14. Data: 2003-11-29 05:10:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bq95cc$rro$2@news.onet.pl

    > Przestań już trolować i mącić ludziom w głowach
    > Arek

    Raczej powinno byc:
    "Arek, przestań już trolować i mącić ludziom w głowach "

    Lub przynajmniej dopisuje informacje ze to twoja wlasne teorie i zeby je
    stosowac tylko na wlasna odpowiedzialnosc

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2003-11-29 05:10:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    > Arek

    Raczej powinno byc:
    "Arek, przestań już trolować i mącić ludziom w głowach "

    Lub przynajmniej dopisuj informacje ze to twoje wlasne teorie i zeby je

  • 16. Data: 2003-11-29 07:47:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

    > i wzajemnie.
    > Ty przestaniesz opowiadać pierdoły o twojej teorii, to ja obiecuję zniknąć
    > zakresu twojego horyzontu.

    Jakby Cię w "państwie policyjnym" tak strasznie bili po głowie pałką jak
    arka (chlip chlip;) to też byś pierdoły pisał jak popaprany ;)

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-11-29 10:52:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > i wzajemnie.
    > Ty przestaniesz opowiadać pierdoły o twojej teorii, to ja obiecuję zniknąć z
    > zakresu twojego horyzontu.

    To nie mi dokuczasz tylko ludziom, którym moższe zamącić w głowach bo nie zauważą,
    że mają do czynienia ze zwykłym anonimowym tchórzem, który nie tylko nie ma
    twarzy, ale i nie chce brać odpowiedzialności za swoje słowa.
    A tfu!

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 18. Data: 2003-11-29 10:53:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:

    > i wzajemnie.
    > Ty przestaniesz opowiadać pierdoły o twojej teorii, to ja obiecuję zniknąć z
    > zakresu twojego horyzontu.

    To nie mi dokuczasz tylko ludziom, którym możesz zamącić w głowach bo nie

  • 19. Data: 2003-11-29 14:24:44
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bq9tqm$aku$3@news.onet.pl...
> [...]
    > zauważą, że mają do czynienia ze zwykłym anonimowym tchórzem, który
    > nie tylko nie ma twarzy, ale i nie chce brać odpowiedzialności za swoje

    Ja odpisuje na twoje posty, w których wypisujesz wierutne bzdury na temat
    licencji.
    To co piszesz to jest twoja wyobraźnia, bo chciałbyś, żeby tak było. Ja też
    bym chciał, żeby tak było, ale niestety tak nie jest i jeszcze długo nie
    będzie.
    Jeżeli już coś piszesz to pisz wówczas, że tak powinno być, a nie że tak
    jest. To ty robisz wodę z mózgu ludzim, którzy nie mają na ten temat
    zielonego pojęcia.
    A jak już masz ochotę robić osobiste wędrówki po mojej osobie to weź ty
    wsadź głowę do kibla, klepnij się w dekiel i spuść wodę.
    I gwarantuje ci, że moje dopiski znajdą się pod każdym twoim postem, które
    będą dotyczyły twoich bzdur licencyjnych.
    Koniec i kropka, więcej na twoje przejażdzki osobiste nie będę odpowiadał.

  • 20. Data: 2003-11-29 14:37:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Ja odpisuje na twoje posty, w których wypisujesz wierutne bzdury na temat
    > licencji.

    Te "bzdury" są zawarte w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
    oraz w orzeczeniach sądowych.

    > To co piszesz to jest twoja wyobraźnia, bo chciałbyś, żeby tak było.

    Przykro mi stary, ale póki pozostajesz tchórzliwym anonimem bojącym się
    swojej twarzy i brania odpowiedzialności za swoje słowa to jest ono warte
    mniej niż zero.
    To nie jest osobisty przytyk, to stwierdzenie faktu dotyczącego anonimów.
    Szczególnie tchórzliwych anonimów.

    Ja za swoje słowa biorę odpowiedzialność, a jak jest ktoś chętny to zapraszam
    do zakładu na 30 tys. złotych. I sprawę roztrzygniemy definitywnie w sądach
    aż do najwyższej instancji tak by było to już "obowiązujące".

    To jak? Jesteś chętny?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek