  • 11. Data: 2005-04-29 12:10:54
    Temat: Re: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "dlugidll" <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl> napisał w wiadomości
    news:d4t5tc$8r0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a nawet jesli go wystawil to mi go niedal ani nie udostepnil, a to sie
    > liczy chyba, z nie to ze sobie schowla paragon do szuflady

    sprzedawac ma obowiazek wystawic paragon, na zyczcenie klienta wystawic
    fakture po
    uprzednim oddaniu paragonu, nigdzienie ma mowy ze ma skutecznie Ci go
    doreczyc.
    Inaczej bysmy do absurdu doszli.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 12. Data: 2005-04-29 14:50:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    dlugidll napisał(a):

    > niema z tylu obudowy zadnegej mozliwosci regulacji, ja nie znalazlem
    > dzwonilem do serwisu- powiedzieli, ze to jest normalne z tym kontrastem
    > na 75%

    Potencjometry sa wewnatrz obudowy - jak nie rozbierales wczesniej
    telewizorow, to raczej nie rob tego samemu, bo to wymaga pewnej wprawy
    (zby sobie kolorow nie porozjezdzac jeszcze bardziej).
    Jednak sama regulacja jest na pewno mozliwa i dziwie sie temu co
    powiedzieli w serwisie. (chyba ze to jakas plazma, czy inne LCD, to moze
    nie byc regulacji).

  • 13. Data: 2005-04-29 14:51:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):

    > jaka gwarancja? :-)

    No nie wiem... okres gwarancji? Okres mozliwosci ujawnienia sie
    niezgodnosci z umowa? ;)
    Jak to zwal tak to zwal... ;)

    Chodzi o to, co sie traci po rozebraniu sprzetu ;)

  • 14. Data: 2005-04-29 16:04:16
    Od: "@@@@@" <t...@t...pl>

    > kupilem telewizor i okazalo sie ze nie zostala podbita gwarancja w
    > sklepie, jak rowniez nie dostalem paragonu-- TV kupiny na raty, mam umowe
    > z bankiem
    > czy brak gwaracji i paragonu jest podstawa do zwrotu towaru?
    > jesli tak to na jakiej podstawie prawnej?
    >
    > zwrocic chce, bo w domu okazalo sie, ze odbiera inaczej niz widzialem w
    > sklepie, a juz wiem ze gwarancja tego nie obejmuje-- za ciemny obraz

    Paragonu i karty gwarancyjnej trzeba pilnować - Może ją zgubiłeś?
    Jeżeli jest brak paragonu to sklep na pewno nie przyjmie towaru.

    P.S. Zwróć się do sklepu o wydrukowanie (skopiowanie) potwierdzenia paragonu
    z kasy fiskalnej.

  • 15. Data: 2005-04-29 18:07:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    dlugidll napisał(a):

    > niema z tylu obudowy zadnegej mozliwosci regulacji, ja nie znalazlem
    > dzwonilem do serwisu- powiedzieli, ze to jest normalne z tym kontrastem
    > na 75%

    Pozatym jak nie masz paragonu, to i tak najprawdopodbniej jestes juz na
    dobre "przymocowany" do tego telewizora - wybierz sie z nim do
    jakiegokolwiek kompetentnego serwisu i Ci wyreguluja i jasnosc i kontrast.
    Chyba ze tak jka pisalem to nie jest telewizor CRT, to moze byc gorzej.

  • 16. Data: 2005-04-30 08:32:22
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Przemek R... napisał(a):
> [...]
    > fakture po
    > uprzednim oddaniu paragonu, nigdzienie ma mowy ze ma skutecznie Ci go

    a czy sprzedawca ma obowiazek wystawic mi kopie paragonu?
    ewntualnie co sie stanie jesli pujde do skrabowki i powiem, ze sprzedal
    mi towar bez wystawienia paragonu?

  • 17. Data: 2005-04-30 09:20:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a czy sprzedawca ma obowiazek wystawic mi kopie paragonu?

    przyznam ze nie pamietam, zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    > ewntualnie co sie stanie jesli pujde do skrabowki i powiem, ze sprzedal mi
    > towar bez wystawienia paragonu?

    jezeli on bedzie miec u siebie paragon z tej sprzedazy(a na paewno maja) to
    bedziesz miec klopoty.

    P.

  • 18. Data: 2005-04-30 09:34:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    dlugidll napisał(a):

    > a czy sprzedawca ma obowiazek wystawic mi kopie paragonu?

    Nie wiem tylko na jakiej podstawie mieli by go zidentyfikowac.
    Powiedzmy ze sprzedaja takich telewizorow 10 dziennie - maja 10 takich
    samych paragonow.
    Trudno by bylo Ci udowodnic ze masz prawo akurat do tego paragonu ktory
    chcesz.

    Raczej po prostu zgubiles jedyny dowod zakupu.
    Jednak mozesz sprobowac czy sklep nie pojdzie Ci na reke i moze nie
    bedzie im sie chcialo poszukac tego paragonu?

    > ewntualnie co sie stanie jesli pujde do skrabowki i powiem, ze sprzedal
    > mi towar bez wystawienia paragonu?

    Mysle ze w sklepach nikt na lewo telewizorow nie sprzedaje.

  • 19. Data: 2005-04-30 10:48:13
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > bedzie im sie chcialo poszukac tego paragonu?

    > Mysle ze w sklepach nikt na lewo telewizorow nie sprzedaje.
    ten telewizor to byl na zamowienie i taki jeden jedyny taki sprowadzil
    wiec z odnalezieniem oparagonu to nie problrm

  • 20. Data: 2005-04-30 10:49:17
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > przyznam ze nie pamietam, zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    > jezeli on bedzie miec u siebie paragon z tej sprzedazy(a na paewno maja) to
    > bedziesz miec klopoty.

    ze niby go falszywie oskarzylem?
    i ze to jest przestepstwem?