  • 1. Data: 2005-04-29 07:18:23
    Temat: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    witam
    kupilem telewizor i okazalo sie ze nie zostala podbita gwarancja w
    sklepie, jak rowniez nie dostalem paragonu-- TV kupiny na raty, mam
    umowe z bankiem
    czy brak gwaracji i paragonu jest podstawa do zwrotu towaru?
    jesli tak to na jakiej podstawie prawnej?

    zwrocic chce, bo w domu okazalo sie, ze odbiera inaczej niz widzialem w
    sklepie, a juz wiem ze gwarancja tego nie obejmuje-- za ciemny obraz
    thx

  • 2. Data: 2005-04-29 07:38:36
    Temat: Re: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "dlugidll" <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z bankiem
    > czy brak gwaracji i paragonu jest podstawa do zwrotu towaru?

    Jak dla mnie jest podstwa do nie przyjecia towaru pzrze sklep.

    > zwrocic chce, bo w domu okazalo sie, ze odbiera inaczej niz widzialem w
    > sklepie, a juz wiem ze gwarancja tego nie obejmuje-- za ciemny obraz
    > thx

    heh

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-29 08:34:22
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    dlugidll napisał(a):

    > zwrocic chce, bo w domu okazalo sie, ze odbiera inaczej niz widzialem w
    > sklepie, a juz wiem ze gwarancja tego nie obejmuje-- za ciemny obraz

    Pomijajac pierwsza czesc z oddawaniem do sklepu - probowales to regulowac?
    Jezeli nie da sie wyregulowac "z pilota", to wewnatrz telewizora sa
    potencjometry z duzo szerszym zakresem regulacji wszystkich parametrow -
    jasnosc zazwyczaj mozna wyregulowac od totalnie czarnego, do zupelnie bialego.
    Tak samo kontrast, nasycenie i poziom odciecia kazdego koloru itp.

    Jesli nie samemu (no bo jednak gwarancja) , to moze sklep/serwis to zrobi, bo
    moze nie warto rezygnowac z dobrego telewizora tylko dlatego, ze ten co go w
    fabryce regulowal akurat ustawil go na ciemno?

    Czasami sie da do tego dotrzec bez otwierania obudowy - przez specjalnie
    zostawione otwory z tylu telewizora.

  • 4. Data: 2005-04-29 08:44:03
    Od: "Kex" <s...@p...onet.pl>

    "dlugidll" <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl> wrote in message
    > witam
    > kupilem telewizor i okazalo sie ze nie zostala podbita gwarancja w
    > sklepie, jak rowniez nie dostalem paragonu

    A jak chcesz go oddać bez dowodu zakupu? Bo sklep z pewnością tą sprzedaż ma
    zaewidencjonowaną.

    A.

  • 5. Data: 2005-04-29 08:45:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesli nie samemu (no bo jednak gwarancja)

    jaka gwarancja? :-)

    P.

  • 6. Data: 2005-04-29 09:35:55
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > ze ten co go w fabryce regulowal akurat ustawil go na ciemno?
    >
    > Czasami sie da do tego dotrzec bez otwierania obudowy - przez specjalnie
    niema z tylu obudowy zadnegej mozliwosci regulacji, ja nie znalazlem
    dzwonilem do serwisu- powiedzieli, ze to jest normalne z tym kontrastem
    na 75%

  • 7. Data: 2005-04-29 09:40:12
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Kex napisał(a):

    > "dlugidll" <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl> wrote in message

    > A jak chcesz go oddać bez dowodu zakupu? Bo sklep z pewnością tą
    > sprzedaż ma zaewidencjonowaną.
    >
    > A.
    wlasnie skoro sklep nie wystawil mi paragonu? to jest to chyba zlamanie
    prawa- wg mnie przynajmniej- co wy na to?

    mam tylko umowe z bankiem o kredyt, moze to jest dowod zakupu?

  • 8. Data: 2005-04-29 10:16:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wlasnie skoro sklep nie wystawil mi paragonu? to jest to chyba zlamanie
    > prawa- wg mnie przynajmniej- co wy na to?

    a my na to jak na lato. A skad wiesz e sklep nie wystawil paragonu?

    P.

    > mam tylko umowe z bankiem o kredyt, moze to jest dowod zakupu?

    to dowod zaciagniecia kredytu.

  • 9. Data: 2005-04-29 11:20:25
    Od: dlugidll <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a my na to jak na lato. A skad wiesz e sklep nie wystawil paragonu?
    a nawet jesli go wystawil to mi go niedal ani nie udostepnil, a to sie
    liczy chyba, z nie to ze sobie schowla paragon do szuflady

  • 10. Data: 2005-04-29 11:34:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    dlugidll napisał(a):
    > a nawet jesli go wystawil to mi go niedal ani nie udostepnil, a to sie
    > liczy chyba, z nie to ze sobie schowla paragon do szuflady
    a jak udowodnisz ze nie dostales tego paragonu?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884