  • 1. Data: 2004-02-20 10:02:05
    Temat: czy to jest legalne ?
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam zrobiony nadajnik FM (pluskwa), czy zrobienie, posiadanie, sprzedanie
    czegoś takiego jest nielegalne,
    bo rozumiem że używanie jest nielegalne ?

    Mam również dekoder HBO i te same pytania czy zrobienie, posiadanie,
    sprzedaż czegoś takiego jest nielegalna. A czy samo podłączenie tego
    dekodera do telewizora jest niezgodne z prawem, bo co w końcu znaczy
    używanie "nielegalnego" sprzętu ?

    Dzięki za odpowiedź
    Pozdr. Paweł

  • 2. Data: 2004-02-20 14:58:17
    Temat: Re: czy to jest legalne ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c14lb7$m1f$1@news.onet.pl

    > [....................]
    > Mam również dekoder HBO i te same pytania czy zrobienie,(...)
    > [................]

    Hmm, a na jakim paśmie "chodzi"?. (pasmo czy częstotliwości?)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Fakt, że gołąb siedzi na dachu nie znaczy,

  • 3. Data: 2004-02-20 15:22:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    sprzedanie
    > czegoś takiego jest nielegalne,
    > bo rozumiem że używanie jest nielegalne ?

    Żle rozumiesz. Zależy do czego tej pluskwy użyjesz. jeślizostawisz w
    pokoju dziecka a będziesz odsłuchiwał w sypialni, czy dziecko sienie
    obudziło, to jest to jaknajbardziej legalne.

> [...]
    > sprzedaż czegoś takiego jest nielegalna. A czy samo podłączenie tego
    > dekodera do telewizora jest niezgodne z prawem, bo co w końcu znaczy

    Już posiadanie takiego dekodera jest przestępstwem, niezależnie od tego co
    się z nim robi.

  • 4. Data: 2004-02-20 15:53:29
    Od: "lux" <lux4@ NIESPAMEROM wp.pl>

    > Mam zrobiony nadajnik FM (pluskwa), czy zrobienie, posiadanie, sprzedanie
    > czegoś takiego jest nielegalne,
    > bo rozumiem że używanie jest nielegalne ?
    `````````
    hmm, samo posiadanie i obrót pewnie jest dozwolone. I używanie tez o ile nie
    narusza prawa ( nie wchodzisz na zabronione częstotliwości)

> [...]
    > sprzedaż czegoś takiego jest nielegalna. A czy samo podłączenie tego
    > dekodera do telewizora jest niezgodne z prawem, bo co w końcu znaczy
    ``````````````
    jeśli jest legalny to pisze w umowie o jego używaniu. Jeśli jest własnej
    roboty, to można go mieć i sprzedawać. Nielegalnie to jest dopiero jak
    oglądasz niezapłaciwszy.

    --
    lux

  • 5. Data: 2004-02-20 21:57:12
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Paweł w wiadomości <news:c14lb7$m1f$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Mam zrobiony nadajnik FM (pluskwa), czy zrobienie, posiadanie, sprzedanie
    > czegoś takiego jest nielegalne,
    > bo rozumiem że używanie jest nielegalne ?

    Nie - nie - nie.

    > Mam również dekoder HBO i te same pytania czy zrobienie, posiadanie,
    > sprzedaż czegoś takiego jest nielegalna.

    Tak - tak - tak.

    > A czy samo podłączenie tego
    > dekodera do telewizora jest niezgodne z prawem, bo co w końcu znaczy
    > używanie "nielegalnego" sprzętu ?

    Nie samo.

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 6. Data: 2004-02-20 22:03:20
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) lux w wiadomości <news:c15akm$htj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Jeśli jest własnej roboty, to można go mieć i sprzedawać. Nielegalnie to jest
    dopiero jak
    > oglądasz niezapłaciwszy.

    Jak Twoja odpowiedź ma się do art. 6 Ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o
    ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych na
    lub polegających na dostępie waunkowym (Dz.U. Nr 126 poz. 1068)?

    --
    Olgierd
    "Państwo przywłaszczyło sobie władzę do uświęconego prawem kidnappingu i

  • 7. Data: 2004-02-21 16:42:39
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olgierd wrote:
    > Tak - tak - tak.

    A pierwsze 'tak' na jakiej podstawie?

    KG

  • 8. Data: 2004-02-21 22:14:37
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) kam w wiadomości <news:c181be$c5l$2@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A pierwsze 'tak' na jakiej podstawie?

    Art. 6 ust. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług
    świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie
    warunkowym (Dz. U. Nr 126 poz. 1068) - oczywiście w takim zakresie, w
    jakim "zrobienie" łączy się ze "sprzedaż" w pytaniu. Jeśli się nie łączy
    to tylko na podst. art. 7 ust. 1 lub ust. 2 (jeśli się "zrobi" to się
    "posiada" ;-))

    --
    Olgierd
    "Tylko szaleńcy ośmielają się lekceważyć prawa fizyki i biologii. Czymś

  • 9. Data: 2004-02-22 01:11:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olgierd wrote:
    > to tylko na podst. art. 7 ust. 1 lub ust. 2 (jeśli się "zrobi" to się
    > "posiada" ;-))

    niekoniecznie ;)

    KG

  • 10. Data: 2004-02-22 17:32:17
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) kam w wiadomości <news:c18v4u$2fd$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > niekoniecznie ;)

    Przez chwileńkę chociaż maluśką? ;-))

    --
    Olgierd
    Koalicja SLD i Samoobrony? Miś koala gryzący gałąź, na której wisi