  • 1. Data: 2004-02-20 10:13:39
    Temat: dyrektywa lub ustawa
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@z...antyspamowe.liga.pl>

    Witam serdecznie
    Mam taki mały problem, więc zwracam się o poradę.
    Planuję założyć internet radiowy i jedyna możliwość założenia anteny
    to dach bloku w którym mieszkam. I tutaj jest moje pytanie:
    podobno jest jakieś rozporządzenie lub dyrektywa UE mówiąca o tym, że
    administracja bloku nie może odmówić umieszczenia takiej anteny na
    dachu. Chodzi o upowszechnienie dostępu do Internetu. Czy jest coś
    takiego?

    Pozdrawiam
    Piotr
    It is a good day to race.
    pole odpowiedz jest falszywe, proszę użyć
    piotr (gdzies_na) liga (kropka) pl
    JID: mortar (at) chrome pl