  • 11. Data: 2008-07-16 16:57:15
    Temat: Re: czy sasiadowi wolno glosno sluchac muzyki w bloku?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    news:g5l3t7$b5h$1@news.onet.pl...
    > E, tak akcentowałeś te obrazy, to myślałem, że chcesz zabłysnąć galerią :D
    > A jak masz landszafciki za 20zł to po prostu je zdejmij, nie będą
    > rezonansować (cokolwiek by to nie znaczyło).

    o rany, po co mi odpisujesz, skoro nie masz nic konstruktywnego do
    powiedzenia? kolejny bezinteresownie zlosliwy?:(

  • 12. Data: 2008-07-16 17:12:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 18:57
    (autor siliana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <487e286d$0$29688$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > o rany, po co mi odpisujesz, skoro nie masz nic konstruktywnego do
    > powiedzenia?

    Bo to grupa dyskusyjna, a nie konstrukcyjna?

    > kolejny bezinteresownie zlosliwy?:(

    Dlaczego złośliwy? mamy ponure lipcowe popołudnie, to sobie można
    podyskutować.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-07-16 18:11:58
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Dlaczego złośliwy? mamy ponure lipcowe popołudnie, to sobie można
    > podyskutować.

    Co nie zmienia faktu, że pier.... jak potłuczony i nie na temat.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2008-07-16 23:52:46
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > pukac za kazdym razem i mowic mu to, o czym sam wie? na ile jest mozliwosc
    > wolnosc tomku w swoim domku?

    Nie wolno. Zrób jak mój szwagier. Jeżeli rozmowy z sąsiadem nie skuktują
    zgłoś dzielnicowemu lub do straży miejskiej. Na piśmie, poleconym itd.
    W przypadku mojego szwagra pierwsza interwencja mundurowych u głośnych
    sąsiadów skończyła się kilkoma tygodniami spokoju. Potem było ponowne
    zgłoszenie które skończyło się sprawą w sądzie grodzkim. Już bodajże dwa lub
    trzy lata jest spokój.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2008-07-17 10:46:07
    Od: Onufry Zagloba <Z...@g...com>

    On 16 Lip, 14:12, "TomaSz." <u...@o...pl> wrote:
    > Kodeks wykroczeń
    > Rozdział VIII
    > Wykroczenia przeciwko porządkowi i spokojowi publicznemu
    >
    > Art. 51. § 1. § 2.

    Skorzystam z okazji i sie podepnę.

    Czy włączający się co pół godziny alarm w samochodzie w nocy można też
    pod to podciągnąć? Blokowisko, parking po środku, więc niesie się
    strasznie. Nie wiem co to za alarm ale wyglada na to, że byle podmuch
    może go uruchomić. Gość chyba nawet sam go nie wyłącza tylko po około
    3 min się sam się uspokaja. I tak jest noc w noc.

    Można to podpiąć pod powyższe paragrafy?

    Onufry Zagłoba

  • 16. Data: 2008-07-17 12:57:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-17 12:46 Onufry Zagloba napisał/a:

> [...]
    > może go uruchomić. Gość chyba nawet sam go nie wyłącza tylko po około
    > 3 min się sam się uspokaja. I tak jest noc w noc.

    Zawsze dzwoniłam po policję. Przyjeżdżali i coś robili (nie wychodziłam
    z domu), że już alarmu nie było słychać.
    Teraz znowu przez 3 dni jakiś samochód i alarm co 2 minuty. Przy
    zamkniętych oknach można było się udusić i od tego alarmu głowa bolała.
    Zadzwoniłam po policję. Policja nie przyjechała, a samochod wył do 6
    rano, czyli chyba aż "pan" do pracy nie pojechał. Może to był nie
    mieszkaniec tego bloku, może wyjechał teraz bo nic ostatnio nie wyje.

    --
    animka

  • 17. Data: 2008-07-18 07:50:31
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Animka'
    Wpis z dnia 17-07-2008:

> [...]
    > rano, czyli chyba aż "pan" do pracy nie pojechał. Może to był nie
    > mieszkaniec tego bloku, może wyjechał teraz bo nic ostatnio nie wyje.

    Jak nie przyjeżdżają, to trzeba w własnym zakresie sobie radzić - kupić
    papier samoprzylepny A4 i wydrukować na nim stosowny komunikat
    ostrzegający, że jak alarm się nie uspokoi, to auto poniesie tego
    konsekwencje. I nakleić na przedniej szybie.

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 18. Data: 2008-07-18 10:29:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-18 09:50 TomaSz. napisał/a:

> [...]
    > ostrzegający, że jak alarm się nie uspokoi, to auto poniesie tego
    > konsekwencje. I nakleić na przedniej szybie.

    Fajny sposób, ale potem mogłabym ponieść konsekwencje za grożby.
    Gdzie ten papier się kupuje? Nigdzie takiego papieru nie widziałam.
    Tak btw to ten kierowca ze swoim samochodem już "nie szaleje", może był
    nietutejszy i wyjechał. Ale może tak być, że dzisiaj albo jutro ktoś
    inny zostawi wyjący alarm.

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-07-18 10:30:23
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostrzegający, że jak alarm się nie uspokoi, to auto poniesie tego
    > konsekwencje. I nakleić na przedniej szybie.

    i to tak nakleic, zeby kierowca go zdrapywal ze 30 minut. u mnie podzialalo.
    skoro przez cala noc alarm wyl, to znaczy, ze mieszka on na tyle daleko, ze
    nie slyszy tego alarmu i tylko niepokoi innych, a sam ma cicha noc. ja mu to
    grzecznie napisalam i wiecej problem sie nie powtorzyl.

  • 20. Data: 2008-07-18 10:34:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 12:30
    (autor siliana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <488070b5$0$29608$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > i to tak nakleic, zeby kierowca go zdrapywal ze 30 minut.

    No cóż, jak widać polak polakowi polakiem... A nie prościej kulturalnie
    zwrócić uwagę? Jak sama piszesz:

    > skoro przez cala noc alarm wyl, to znaczy, ze mieszka on na
    > tyle daleko, ze nie slyszy tego alarmu

    więc może nie wie, że on źle działa.

    Mi jedna taka menda nakleiła napis, że nie umiem parkować. Nie podpisała się
    jednak i nie napisała, co się w moim parkowaniu jej nie podoba. Cywilnej
    odwagi na kontakt nie ma, ale nalepki nalepkać cichaczem to tak.

    --
    Tristan