  • 1. Data: 2008-07-16 09:32:56
    Temat: Kto poświadcza notariusza?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    Unizeto do certyfikatów chce podpisu poświadczanego notarialnie. I tak się
    zastanawiam, kto poświadcza notariusza? Skąd wiedzą, że jego poświadczenie
    jest wiarygodne?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-07-16 09:39:33
    Temat: Re: Kto poświadcza notariusza?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 11:32:56 +0200, Tristan napisał(a):

    > Unizeto do certyfikatów chce podpisu poświadczanego notarialnie. I tak
    > się zastanawiam, kto poświadcza notariusza? Skąd wiedzą, że jego
    > poświadczenie jest wiarygodne?

    No masz do tego podpisu taką wklejkę z pieczątkami.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-07-16 09:41:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 11:39
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > No masz do tego podpisu taką wklejkę z pieczątkami.

    No ale skąd wiadomo, że to jest ważne? Też se mogę wkleić i wsztempelkować
    coś.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-07-16 09:44:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Unizeto do certyfikatów chce podpisu poświadczanego notarialnie. I tak się
    > zastanawiam, kto poświadcza notariusza? Skąd wiedzą, że jego poświadczenie
    > jest wiarygodne?

    To jest taka społeczna umowa, założenie.

    Tak jak zakłada się, że sędziowie są niezależni i nieprzekupni,
    policjanci nie podrzucają narkotyków, a komornicy nie sprzedają cudzych
    - czyli rzeczy nie należących do dłużnika - rzeczy :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2008-07-16 09:48:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregiesz.kom>

> [...]
    > policjanci nie podrzucają narkotyków, a komornicy nie sprzedają cudzych
    > - czyli rzeczy nie należących do dłużnika - rzeczy :)

    I tak jak zakłada się, że verisign, czy unizeto są tymi za których się
    podają.
    Statystyka

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 6. Data: 2008-07-16 09:53:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 11:41:53 +0200, Tristan napisał(a):

    > No ale skąd wiadomo, że to jest ważne? Też se mogę wkleić i
    > wsztempelkować coś.

    Nawet ten sznurek, którym oni plączą swoje wklejki jest ścisłego
    zarachowania.
    Ale tak, masz rację, nie ma dokumentu, którego nie da się podrobić.

  • 7. Data: 2008-07-16 11:18:18
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > zastanawiam, kto poświadcza notariusza? Skąd wiedzą, że jego poświadczenie

    Z ustawy. Polecam lekture prawa o notariacie.

  • 8. Data: 2008-07-16 11:19:13
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nawet ten sznurek, którym oni plączą swoje wklejki jest ścisłego
    > zarachowania.

    Kto Ci takich bajek naopowiadał? :>

  • 9. Data: 2008-07-16 11:36:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 13:18
    (autor Heming
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5kldp$lg9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Z ustawy. Polecam lekture prawa o notariacie.

    Znaczy ustawowo wierzą napisowi Notariusz Kowalski, a napisowi Obywatel
    Tristan nie?

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-07-16 11:44:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 13:19:13 +0200, Heming napisał(a):

    > Kto Ci takich bajek naopowiadał? :>

    To był żart ;-)
    Ale zdaje się, że to jest naprawdę jakiś akcydens.