  • 41. Data: 2007-01-07 00:52:48
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:enp6ub$m67$1@inews.gazeta.pl...
    > Natomiast za mylenie gwałtu ze zgwałceniem taki prof. Filar na egzaminie
    > wywalał z hukiem za drzwi...

    Ciekaw jestem ilu prawników z grupy wywalił by prof. Filar :-)

    mk

  • 42. Data: 2007-01-07 01:24:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    Założyłem, że wobec jasno określonego przedmiotu tej dyskusji nie muszę aż tak
    dokładnie wyjaśniać zakresu tego zainteresowania się, bo wiadomo o co chodzi.

  • 43. Data: 2007-01-07 02:49:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 22:13:31 +0000 (UTC), jb napisał(a):

    > Natomiast za mylenie gwałtu ze zgwałceniem taki prof. Filar na egzaminie
    > wywalał z hukiem za drzwi...

    Jeśli stosował przy tym jakieś środki represyjne, to sam dopuszczał się
    gwałtu :)))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 44. Data: 2007-01-07 02:50:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2007 00:11:10 +0100, akala napisał(a):

    > no to nie wszystko ,było jeszcze jak lizać odbyt ,co do zabaw to pouczano
    > jeszcze jak można pobawić się moczem no i jeszcze innych parę porad można
    > było się porzygać po przeczytaniu tej lektury.

    Ty piszesz poważnie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 45. Data: 2007-01-07 08:22:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ps bylo do mojego posta o zachowaniach pedofilskich a nie pedofilli jako
    > chorobie

    Wiesz, "zachowaniem pedofilskim", jeśli już koniecznie chcesz używać
    sformułowań z podręcznika małego demagoga, jest np. pożądliwe
    spoglądanie owego hipotetycznego pedofila na jakieś hipotetyczne dziecko.

    Za patrzenie i "grzeszne myśli" też chcesz karać? Nawet jeśli dany
    człowiek poza tym nad sobą panuje i w życiu dziecka nie skrzywdził, hmm?

  • 46. Data: 2007-01-07 08:32:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > sluchaj , ja pisalem o propoagowaniu ZACHOWAN pedofilskich, a zachowania

    Wątek był o propagowaniu.

    > edofilskie to takie po ktorych mozna poznac pedofila a mozna poznac
    > wlasnie po wykonywaniu innych czynnosci seksusalnych lub samej czynnosci
    > seksualnej na osobie maloletniej ponizej 15 roku. (odpowiednio nizej,

    Bredzisz. Parz mój przykład z samym tylko patrzeniem. Poznać po tym
    można, a karalne nie jest.

    > zakladam ze rozmawiam z czlowiekiem choc troche mysacym ktory nie wrzuci
    > do jednego wora osob w wieku od 1 do 15 lat, nie pytal czym jest pedofilia)

    Ty właśnie wrzucasz. Ergo - nie jesteś człowiekiem myślącym...

    > ja cytowalem podrecznik Gardockiego, wiec sobie daruj. Jezlei u
    > okreslonych osob bedziesz chcial wzbudzic wole popelnienia takiego czynu
    > (czyli innych czynnosci s. czy samego seksu) na osoby dpowiednio mlodej
    > to bedzie to podzeganiem co bys nie cudowal. (na marginesie, dlatego

    Teraz twierdzisz, że sam _zamiar_ jest karalny? Coraz weselej...

    > uwazam ze nalezaloby sie przyjrzec rozmowom jakie byly prowadzone przez
    > dziennkarzy Polsatu programu 'O jednego mniej').

    Heh, jak ja kocham sformułowania w stytlu "należy się przyjrzeć"...

    Kaczyzm jak sie patrzy :)

    > kup sobie podrecznik, naprawde fajna sprawa (najlepiej kilka)-juz ci
    > cytowalem i widac ze zapomniales
    > "Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego
    > popelnionego juz czynu przestepnego ( np kradziezy dokonanej przez
    > X-a)lub na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    > abstrakcyjnie, np przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    > pochwaly i podziwu"

    No, to lepiej załatw wykasowanie archiwum ze swoimi wypowiedziami - na
    pewno jakieś "pochwalanie" się tam znajdzie ;->

    [ciach]

    > Nie ma bata. Takie czyny sa karalne, i na upartego mozna by sie dobrac
    > do dupy autorowi strony o 'dobrej pedofilli' (czy jakos tak).

    Taaak... Coś się lubisz ludziom do dupy dobierać ;->

    To od razu zabierz się za kryminały, thrillery i inne tego typu filmy. A
    Robin Hooda to w ogóle zakazać i spalić wszystkie kopie - w końcu to
    publiczna pochwała rabunku i działań wywrotowych!

  • 47. Data: 2007-01-07 08:39:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > tak mistrzu tyle ze seks z dziecmi whcodzi do zbioru (0,15) pytal o

    Jasne, a narkomania i alkoholizm "wchodzą" w Art. 178a. Czyli wg. ciebie
    Art. 178a KK to podstawa prawna karania "propagowania alkoholizmu" oraz
    innych "zachowań alkoholicznych", tak? ;->

    > podstawe prawna zostala podana, a to czy w jej zakres wchodza czynnosci
    > wykonane nie na dzieciach o to nie pytal i tego ani Jacek K. nie
    > wykluczyl ani ja.

    Autor watku pytał się o coś zupełnie innego. Istnieje możliwość, że
    podobnie jak i ten matoł jacuś też nie rozumiał słów, których używał...

    > Dodaj do tego podzeganie, publiczne pochwalanie i autor watku ma
    > odpowiedz. A definicje pornografi takze znajdziesz w podrecznikach do
    > prawa karnego.

    Jaaaaaaaaasne.

    Z którego roku?

  • 48. Data: 2007-01-07 08:44:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ja nie pisalem o mojej doroslosci glupolu, tylko o twojej.

    Moja dorosłość ma się dobrze, szczylku. Twoja nie istnieje.

    > I to ty nie wiesz
    > co to pornol. Biedactwo.

    Jedynymi osobami, które są na 100% pewne, co jest pornolem, a nie to
    brygady uderzeniowe ojca rydzyka - czyli zapewne jesteś ich członkiem...

    > Nie. Prawna definicje "uderzenia"

    > Nie domyslasz sie z czym? Trudno.

    Trudno się domyślać, co może kołatać w umyśle takiego debilka, jak ty -
    ponieważ zwykle nic się tam nie kołata...

    PS: znalazłeś już może "gwałt" w kodeksie karnym, czy nadal masz problemy?

  • 49. Data: 2007-01-07 08:45:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream napisał(a):

    > Ty piszesz poważnie?

    No jasne - przecież w Radio Maryja mówili, więc to musi być prawda ;->

  • 50. Data: 2007-01-07 10:39:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wątek był o propagowaniu.

    no i ? ja napisalem w tej galezi ze propagowanie ZACHOWAN pedofilskich
    jest karalne a nie pedofilia jako taka, chciales bym rozwinal, wiec
    rozwinalem, o co ci teraz chodzi?

    > Bredzisz. Parz mój przykład z samym tylko patrzeniem. Poznać po tym
    > można, a karalne nie jest.

    a czy ja napisalem ze wszystkie zjawiska zewnetrzne po ktorych mozna
    poznac pedofila sa karane? Nie, po co wiec podajesz kotr przyklad.
    Poza tym sam fakt patrzenai o tym jeszcze ne swiadczy.

    > Ty właśnie wrzucasz. Ergo - nie jesteś człowiekiem myślącym...

    nie wrzucam, nie prezycuje b zakladam ze z kretynem nie rozmawiam.
    A juz nie jeden i nie dwa razy zarowno ja, ty jak i Robert T.
    aznaczalismy ze w zakres tgo przestepstwa wchodza zarowno pedofile jak i
    inne osoby ktore popelnily czyny na osobach ponizej 15 roku jednak nie
    dzieciach. Po co mam za kazdym razem o tym wspominac?

    > Teraz twierdzisz, że sam _zamiar_ jest karalny? Coraz weselej...

    kurwa, nie sam zamiar i naklanaianie kogos (czy to slownie czy poprzez
    inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego.
    Naucz sie k. czytac.

    > No, to lepiej załatw wykasowanie archiwum ze swoimi wypowiedziami - na
    > pewno jakieś "pochwalanie" się tam znajdzie ;->

    nie znajdzie, nie chwalilem tutaj popelnianai zadnego typu przestepstw.

    > [ciach]

    > Taaak... Coś się lubisz ludziom do dupy dobierać ;->

    w przenosni tak :)

    > To od razu zabierz się za kryminały, thrillery i inne tego typu filmy. A
    > Robin Hooda to w ogóle zakazać i spalić wszystkie kopie - w końcu to
    > publiczna pochwała rabunku i działań wywrotowych!

    istnieje jeszcze cos takiego jak szkodliwosc spoleczna, po z atym jezlei
    BYS udowodnil ze w zamiarze rezysera bylo wzbudzenie u odbiorcy takich
    czy innych zachowan i liczenie na zatracenie u niego w skutek tego - nie
    wiem jak to zapisac - umiejetnosci odroznianai fikcji od prawdy co
    ciagnelo by taka osobe do tego typu zachowan to moim zdaniem mozna by go
    ukarac, ale czegos takiego w zwyklych filmach rozrywkowych sienie
    doszukasz. A jak sie doszukasz to powodzenia w udowodnieniu zamiaru.

    <tez o tym pisalem w tamtym watku w ktorym cytowalem pochwalanie