  • 81. Data: 2007-01-10 15:51:31
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie czytam dalej bo widze ze zrozumiales moje posty na swoj durny
    > prostacki spwosob, ne potepiam filmu poniewaz w zadnym wypadk nie
    > wnioskuje po jego obejrzeniu ze autor tworzyl go w zamiarze o jakim
    > pisalem, nie widzialem w tym filmie by ktokolwiek pochwalal seks
    > z osoba maloletnia ponizej 15 roku.

    Ślepy koń też nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej...

    > Nie bardzo rozumiem w czym mam byc konsekwentny. Zacytuje fragment z
    > kadego mojego postu w tej galezi.
    >
    > "sluchaj , ja pisalem o propoagowaniu ZACHOWAN pedofilskich, a
    > zachowania edofilskie to takie po ktorych mozna poznac pedofila a mozna
    > poznac wlasnie po wykonywaniu innych czynnosci seksusalnych lub samej
    > czynnosci seksualnej na osobie maloletniej ponizej 15 roku. (odpowiednio

    Można także poznać po pożądliwym spoglądaniu na dzieci. Nie wykręcaj
    koga ogonem - leć karać za patrzenie.

    [ciach]

    > a czy ja napisalem ze wszystkie zjawiska zewnetrzne po ktorych mozna
    > poznac pedofila sa karane? Nie, po co wiec podajesz kotr przyklad.
    > Poza tym sam fakt patrzenai o tym jeszcze ne swiadczy. ?"

    Zależy jakie to patrzenie.

    [ciach]

    > jak widzisz nie pisalem ze samo stworzenei filmu w ktorym wystepuja
    > watki ktore bylyby karalne <seks z maloletnim ponizej 15 roku> swiadcza
    > o pochawalaniu a swiadoma i zamierzona proba przekonania widzow ze tak
    > jest dobrze, ale ty dalej pierd. swoje:

    Cytat: "No to co? U nich zaczyna się wcześnie!".

    [ciach]

    > ja na to:
    >
    > "trzeba miec podstawy do takiego zarzutu a czyjes urojoenie nim nie jest"

    Był seks z udziałem nieletnich? Był. Nie pokazany, ale wyraźnie dany do
    zrozumienia i skomentowany przez inne postacie filmu.

    Było potępienie takich zachowań? Ostatecznie nie było - wręcz przeciwnie.

    > a ty podajesz jako przyklad film indianin w paryzu.
    >
    > Dlatego pisalem ze nie bardzo rozumiem zwiazek pomiedzy jednym a drugim,

    To, że masz problemy ze swoim rozumkiem, to już ustaliliśmy.

    > no i zaczynasz jebac o moherach, radiu maryja itd, i Ty mowisz ze ja
    > jestem 'prostym' stworzonkiem...

    Ano. I tępym. Wystarczy popatrzeć, jak zarzynasz język polski.

  • 82. Data: 2007-01-10 15:56:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bezdomny wrote:

    > Policji.Dla mnie jako obywatela RP,ojca piatki dzieci, jest oczywiste,
    > ze za takie teksty (i tu z gory przepraszam za uzycie doslownego
    > kolokwialnego jezyka, ale z zawodu jestem murzem), to bym gnojowi tak

    Dodatkowo jesteś żywym dowodem na to, że naprodukować dzieci to każdy
    głupi potrafi...

    Taki pedofil z tamtego trolla z wątku "seks z dzieckiem", jak ze mnie
    rododendron - pewnie sam ma ze 12 lat (kto wie - może to jedno z twoich
    dzieci ;)

    > morde obil ze do konca zycia slowa "pedofil" nie mogl by wypowiediec a
    > do tego polamal by jeszcze wszystkie palce jeden po drugim.Wiem ze to
    > "smierdzi" sadyzmem, ale to spontaniczna reakcja

    I spontaniczne pochwalanie przestępstwa - ciekawe co na to przemuś...
    No, ale on pewnie "nie zauważy" (w myśl reguły Kalego).

  • 83. Data: 2007-01-10 20:18:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisal(a):

    > Z twoich urojeń, ćpunie....

    To, ze z nas 2 to nie ja mam urojenia, przed chwila ustalilismy.

  • 84. Data: 2007-01-11 02:10:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > To, ze z nas 2 to nie ja mam urojenia, przed chwila ustalilismy.

    Tak, jasne, oczywiście...
    (ponoć świrom z halucynacjami trzeba przytakiwać - póki nie dotrze ekipa
    z kaftanikiem i czymś na uspokojenie)

  • 85. Data: 2007-01-11 09:19:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Można także poznać po pożądliwym spoglądaniu na dzieci. Nie wykręcaj
    > koga ogonem - leć karać za patrzenie.
    >
    > [ciach]

    oczywiscie ze mozna, ale ja juz napoczatku napisalem ze te czynnosci sa
    opisane w KK a tam nei karza za patrzenie. Interpretujesz posty na swoj
    sposob.

    > Zależy jakie to patrzenie.
    >
    > [ciach]

    > Cytat: "No to co? U nich zaczyna się wcześnie!".

    tak zaczyna, ale oni tylko o tym pisza a nie przekonuja jakie to
    wspaniale no i jezlei by przekonywali to jeszcze jaka byla inencja
    tworcy. To podstawowe 2 warunki potrzebne do stwiedrzenia ze zaszlo
    pochwalanie takiego przestepstwa a nie samo wystapienie watku w ktorym
    mial miejsce seks 2 maloletnich. A Ty to sugerujesz podajac niezbyt
    madre przyklady.

> [...]
    > zrozumienia i skomentowany przez inne postacie filmu.
    >
    > Było potępienie takich zachowań? Ostatecznie nie było - wręcz przeciwnie.

    j.w.

    > To, że masz problemy ze swoim rozumkiem, to już ustaliliśmy.

    nie, to ty sobie uroiles

    > Ano. I tępym. Wystarczy popatrzeć, jak zarzynasz język polski.

    robie literowki, i przekrecam czasem wyrazy czy zdania, poneiwaz pisze
    szybko iniedbale, nigdy tego nie ukrywalem, na pewno nie jest to
    wyznacznikiem "tęposci".

    P.