  • 1. Data: 2002-08-02 09:07:49
    Temat: czy potrzebuje jakichs koncesji?
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Zamierzam zrobic siec komputerowa w domkach jednorodzinnych w zwiazku z
    tym nie potrzebuje zadnych pozwolen tak jak ma to miejsce przy
    instalacji sieci w blokach..., dochodza mnie jednak sluchy, ze skoro
    bede robil przewieszke od domku do domku nad ulica to jakies papiery
    musze zalatwic :( Wiecie moze o jakie papiery chodzi i czy w ogole beda
    mi potrzebne, a jesli tak to gdzie je zalatwic ? Z gory dzieki za info.

    pozdr. Slawek

  • 2. Data: 2002-08-02 09:15:43
    Temat: Re: czy potrzebuje jakichs koncesji?
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <X...@2...182.58.14>, s...@p...fm
    says...
> [...]
    > musze zalatwic :( Wiecie moze o jakie papiery chodzi i czy w ogole beda
    > mi potrzebne, a jesli tak to gdzie je zalatwic ? Z gory dzieki za info.

    Tak - pozwolenie budowlane na budowe napowietrznych linii
    telekomunikacyjnych.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 3. Data: 2002-08-02 09:23:11
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > Tak - pozwolenie budowlane na budowe napowietrznych linii
    > telekomunikacyjnych.

    I zgodę wszystkich właścicieli działek nad którymi kable będą
    przechodzić - nie zapomnij o właścicielach dróg!!! (urząd miasta,gminy
    itp)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 4. Data: 2002-08-02 21:56:01
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Z ciekawosci zapytam ile mozna na takie pozwolenie czekac i drugie
    pytanie raczej nie z ciekawosci, a z przymusu jaka kara mi grozi za nie
    posiadanie pozwolenia ? :/

    pozdr. Slawek

  • 5. Data: 2002-08-15 12:02:57
    Od: "Marceli" <m...@w...pl>

    "Slawek" <s...@p...fm> wrote in message
    > Z ciekawosci zapytam ile mozna na takie pozwolenie czekac i drugie
    > pytanie raczej nie z ciekawosci, a z przymusu jaka kara mi grozi za nie
    > posiadanie pozwolenia ? :/

    > pozdr. Slawek

    Tak ci nieoficjalnie powiem ze moja siec osiedlowa istaniala 2 lata zanim
    poszlismy do tych wszytskich instutucji, a w dodatku nie byla za mala ( 50
    komp), a przewieszki nad blokami lepiej nie mowic.
    Najwyzej ci kable poprzecinaja