  • 1. Data: 2002-08-02 08:12:36
    Temat: Prosba o pomoc
    Od: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>

    Mam taki klopot. Moj telefon jest w naprawie gwarancyjnej juz 4 raz. Zostal
    skierowany do wymiany na nowy... I teraz moje pytanie. Czekam na aparat 14
    dni i czy po 2 tygodniach juz dostane nowy aparat czy termin ten w przypadku
    wymiany sie wydłuzy. Dziekuje za szybka odpowiedz...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-02 11:53:52
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: gericotel <n...@s...com>

    On Fri, 2 Aug 2002 10:12:36 +0200 ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    > dni i czy po 2 tygodniach juz dostane nowy aparat czy termin ten w przypadku
    > wymiany sie wydłuzy. Dziekuje za szybka odpowiedz...

    zdecydowanie powiazane z kasacja. Proponuje Sad X Instancji :)

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --

    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl