  • 1. Data: 2002-08-02 07:51:31
    Temat: Ubezpieczenie AC a naprawa auta!!!!
    Od: "Mirkolak" <m...@i...pl>

    Fakty:
    1. Mam Daewoo TICO ubezpeczone w TU Daewoo (AC, OC)
    2. 3 tygodnie temu próbowano się do niego włamać - nie dostali się do
    środka, wyłamali tylko wszystkie zamki a właściwie same wkładki do zamków
    drzwi od kierwcy, pasażera i bagażnika, poza tym uszkodzili przednia szybe -
    20 cm pekniecie
    3. zglosilem to rano na policji, sporzadzili szczegolowy raport
    4. nastepnie pojechalem do ubezpeczyciela TU Daewoo ktory sporzadzil
    protokól ogledzin
    5. obecnie czekam az protokol z policji dotrze do ubezpieczyciela aby
    ten mogl potwierdzic czy pekniecie szyby rzeczywiscie spowodowane bylo przez
    wlamywaczy, dopiero wtedy bede mogl dostac od TU skierowanie do
    bezgotowkowej naprawy, mam przynajmniej taka nadzieje.

    Pytanie:
    1. TICO ma jeden klucz do wszystkich zamków w tym do stacyjki ktora nie
    zostala uszkodzona, jesli wymienia mi wkladki w zamkach a zostawia w
    stacyjce to bede musial nosic 2 klucze, czy mam prawo wobec tego domagac sie
    wymiany rowniez wkladki w stacyjce i czy TU moze mi tego odmowic ?
    2. Czy TU moze odmowic wydania skierowania do bezgotowkowej naprawy auta ?

    Pozdrawaim
    Mirek

  • 2. Data: 2002-08-02 08:01:33
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC a naprawa auta!!!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mirkolak" [...]

> [...]
    > wymiany rowniez wkladki w stacyjce i czy TU moze mi tego odmowic ?
    > 2. Czy TU moze odmowic wydania skierowania do bezgotowkowej naprawy auta ?

    Pewnie ze moze...
    Nie takie rzeczy wyprawiaja TU.

    Inna sprawa, czy mu wolno...
    Moze cos na ten temat jest w umowie ?

    A przy okazji - jakie to ma znaczenie dla TU
    z jakiego powodu pekla szyba ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-02 08:13:41
    Od: "Mirkolak" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Inna sprawa, czy mu wolno...
    > Moze cos na ten temat jest w umowie ?
    >
    > A przy okazji - jakie to ma znaczenie dla TU

    Tez zadaje sobie to pytanie ...