  • 1. Data: 2002-08-02 09:58:06
    Temat: Artykuł A. Zielińskiego w GP 2-4 sierpnia 2002 s.20
    Od: "Tmk" <t...@k...net.pl>

    Zapraszam do przeczytania wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jacy to
    adwokaci są biedni i jakie mają ogromne koszty działalności.
    Zaznaczyć należy, że autor Andrzej Zieliński sam jest adwokatem ;)
    Nie wiem jak pozostali grupowicze, ale ja dostaję białej gorączki jak czytam
    takie teksty. Dziwię się, że Gazeta Prawna to drukuje.

  • 2. Data: 2002-08-02 13:31:09
    Od: "[ piotr sut ]" <u...@t...pl>

    Użytkownik "Tmk" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czytam
    | takie teksty. Dziwię się, że Gazeta Prawna to drukuje.

    Rozumiem, ze znasz reprezentatywna grupe polskich adwokatow (zarowno z
    duzych miast, jak i z prowincji) i ich sytuacje majatkowa.
    A skoro nie znasz (co jasno wynika z Twego postu) nie generalizuj i nie pisz
    bzdur!

    BTW, IMO 3,90 zl za papierowa Gazete Prawna to lekka przesada.

    ->piotr