    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy postronny czlowiek moze zabrac glos w czasie rozprawy?
    Date: Sun, 23 Oct 2005 17:12:15 +0000 (UTC)

    witam

    Mam taki problem, po mikroskopijnej stluczce (urwane lusterko boczne
    samochodu) moj dziadek, ktory niby wlaczal sie do ruchu i zawinil podal swoj
    adres drugiemu kierowcy. Teraz ten kierowca chcial 300 zlotych na naprawe,
    jednak po tym jak dziadek sie nie zgodzil, poszedl z tym na policje i
    policjant stwierdzil (uwierzyl tamtemu jako swiadkowi) ze jest wina dziadka,
    oddal sprawe do sadu i sad zasadzil 300 zlotych mandatu (ale to byl proces
    bez stron). Teraz dziadek napisal odwolanie i jest ponowna rozprawa juz z nim.
    I teraz moje pytanie czy osoba postronna (czyli ja skromny wnuczek) moze
    wogole zabierac glos na tej rozprawie, bo jednak chcialbym troche pomoc, jakby
    sie zbytnio zdenerwowal albo cos trzeba byloby wytlumaczyc? Dodam, ze sprawa
    jest troche sporana poniewaz dziadek uwaza ze poprostu zatrzymal sie na
    wjezdzie na ulice z pierwszenstwem a tamten poprostu chcial wjechac na
    drugiego. I czy wogole tamten czlowiek moze sie skarzyc i mozna to uznac skoro
    nie zostalo nic spisane po stluczce?

    pozdrawiam,