    From: Szymek Jędrzejczak <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy podpisanie faktury jest wiazace?
    Date: Tue, 29 Jun 2004 00:22:18 +0200
    Sender: s...@o...pl@cp75.internetdsl.tpnet.pl

    Witam,

    mam pytanie w zakresie prawa handlowego (tak mi sie wydaje;)) wykonalem
    na rzecz kontrahenta pewna prace, ale nie dotrzyamania terminu
    (zapisanego w umowie) i ow kontrahent mial prawo naliczyc kare, tzn. nie
    wypalcic pelnego wynagrodzenia. Jednak podpisal on fakture na cala sume.
    Niestety zwlekal on z oplaceniem tej faktury wiec zaczelem go ponaglac
    pismami. Po kilku miesiacach przypomnial sobie, ze moze mi wszystkiego
    nie zaplacic i przyslal pismo ze z korzysta z tego zapisu w umowie i
    potraci czesc wynagrodzenia. I tu pytanie, skoro podpisac fakture na
    pelna kwote to czy moze pozniej mi jej calej nie zaplacic?

    Pozdrawiam,
    Szymek Jędrzejczak