  • Data: 2004-06-29 09:19:19
    Temat: Re: czy podpisanie faktury jest wiazace?
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik - praca napisał:

    > Podpisanie odbioru faktury stanowi nic więcej, jak potwierdzenie jej
    > odbioru. Z uznaniem roszczenia nie ma związku. Jeśli na fakturze jest
    > adnotacja o odbierze towaru, to ewentualnie również faktura stanowi dowód
    > odbioru.

    no tak, ale na fakturze jest nazwa uslugi, ja mam kopie odbioru przez
    inspektora nadzoru, wiec robota zostala dobrze zrobiona tylko nie w
    terminowym czasie.
    A z drugiej strony jam musialem zaplacic podatek od calek kwoty na
    fakturze, a calej jej nie dostalem. On zatem mogl sobie calosc wzocic w
    koszty i calej kwoty nie zaplacil... !

    Pozdrawiam,
    Szymek Jedrzejczak