  • 1. Data: 2004-11-09 17:17:53
    Temat: czy oni mnie naciagaja?
    Od: "al_ka" <a...@W...onet.pl>

    Witajcie.
    Mialam telefon w Idei, najpierw przez rok a potem przedluzylam na dwa lata i
    wzielam aparat telefoniczny w promocji. Jakies trzy miesiace przed koncem
    umowy sytuacja materialna zmusila mnie do spoznienia sie z zaplaceniem
    rachunku. Jednak w nastepnym miesiacu wszystko uregulawalam, co sami
    potwierdzaja i maja to zarejestrowane w systemie. Po miesiacu przyszlo
    pismo, ze telefon zostal wylaczony i zebym jeszcze doplacila ok. 30 PLN - co
    nastepnego dnia uczynilam. Sadzilam, ze sprawa juz jest zamknieta,ale..
    minely trzy miesiace i dostalam pismo. Bylo w nim napisane, ze telefon
    zostal wylaczony z mojej winy i mam zaplacic kare 750 PLN badz przedluzyc
    umowe. W salonie poinformowano mnie ze wystarczy przedluzyc umowe na dwa
    miesiace tyle bo o tyle wczejsniej telefon zostal wylaczony. W glownym
    salonie okazalo sie, ze umowa musi byc przedluzona na pol roku. Wiec zostala
    podpisana na nowo. Czekalam na rachunki piec miesiecy, zaden nie przyszedl.
    Poniewaz telefon zostal "wziety" na kolege, on wyslal pismo z prosba o
    wylaczenie telefonu z koncem umowy. Nastepnego dnia pani z Idei zadzwonila
    informujac, ze nie moze wylaczyc telefonu, ktory nie zostal wcale wlaczony.
    Czyli maja taki balagan, ze po podpisaniu umowy nie bylo sladu w systemie.
    Na szczescie my mielismy umowe. Kolega jezdzil wyjasniac ta sprawe. Mialo
    nie byc zadnych platnosci poniewaz z ich winy nie zostal ponownie wlaczony
    telefon. Minely trzy miesiace i znowu dostalam pismo w wezwaniem do zaplaty
    kary badz mozliwoscia przedluzenia umowy... rece opadaja.
    Powiedzcie prosze, co o tym sadzicie? Naciagaja mnie? Powinnam zaplacic?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi,
    al_ka

  • 2. Data: 2004-11-09 23:55:02
    Temat: Re: czy oni mnie naciagaja?
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-09 18:17, al_ka wrote::

    > Witajcie.
    > Mialam telefon w Idei, najpierw przez rok a potem przedluzylam na dwa lata i

    Idż z tym do Rzecznika konsumentów.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 3. Data: 2004-11-10 13:15:40
    Od: e...@g...pl (eusso)

    seb napisał(a):

    > Idż z tym do Rzecznika konsumentów.
    >
    > --
    > seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    > Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.
    > Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

    Tak- naciagają

  • 4. Data: 2004-11-10 14:16:32
    Od: e...@o...pl

    A rzecznik sobie sprawe olewa i odsyła do PIHu.
    Znam z doświadczenia.
    POzdr.
    E.

  • 5. Data: 2004-11-10 20:23:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    e...@o...pl wrote:

    > A rzecznik sobie sprawe olewa i odsyła do PIHu.
    > Znam z doświadczenia.

    rzecznicy są różni...

    KG