  • 1. Data: 2004-11-09 18:00:16
    Temat: Niech żyje prawo szariatu!!!!
    Od: Darek <d...@g...pl>

    Obcięcie ręki dla złodzieja to niegłupi pomysł. Ciekaw jestem czy są w
    państwach islamskich recydywiści.Czy może ktoś był dlużej w kraju
    islamskim i mógłby powiedzieć czy taka działa?

  • 2. Data: 2004-11-09 18:08:33
    Temat: Re: Niech żyje prawo szariatu!!!!
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Darek napisał(a) w wiadomości
    > Obcięcie ręki dla złodzieja to niegłupi pomysł. Ciekaw jestem czy są w
    > państwach islamskich recydywiści.Czy może ktoś był dlużej w kraju
    > islamskim i mógłby powiedzieć czy taka działa?

    To dawno i nieprawda. Chyba już tego się nie stosuje.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-09 18:24:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > To dawno i nieprawda. Chyba już tego się nie stosuje.

    W niektórych krajach chyba nadal stosują. Coś mi się tłucze, że Afganistanie
    przed ostatnią stabilizacją stosowano w naturze.

  • 4. Data: 2004-11-09 20:50:21
    Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ..
    > Obcięcie ręki dla złodzieja to niegłupi pomysł.>
    Noo, generalnie to chyba się tego nie stosuje już.>
    Ciekaw jestem czy są w
    > państwach islamskich recydywiści.

    Ponoć im powinno się obcinać jeszcze lewą stopę.
    Chyba nie warto ryzykować.
    Maga

  • 5. Data: 2004-11-10 07:15:39
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Tue, 9 Nov 2004 19:24:44 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    >W niektórych krajach chyba nadal stosują. Coś mi się tłucze, że Afganistanie
    >przed ostatnią stabilizacją stosowano w naturze.

    Zgadza się... Nawet były zdjęcia w jakimś polskim szmatławcu...

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 6. Data: 2004-11-10 07:25:51
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > państwach islamskich recydywiści.Czy może ktoś był dlużej w kraju
    > islamskim i mógłby powiedzieć czy taka działa?

    Chciałbyś szariat wybiórczo przeszczepić czy całościowo?
    Dlaczego tylko złodzieje? Może zacznijmy kamieniować ?
    Zanim jednak przyklaśniesz szariatowi, zastanów się dobrze czy przypadkiem
    jakaś część Twojej aktywności seksualnej to nie są kontakty pozamałżeńskie?
    Czy nie okaże się, że musiałbyś poprzestawać na swojej ręce, bo byłaby to
    jedyna odważna ? :D

    pozdr

    Monika

  • 7. Data: 2004-11-10 09:15:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Maga" <v...@u...megapolis.pl> popełnił 09 lis 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:cmrai9$bje$1@news.onet.pl:

    > Ponoć im powinno się obcinać jeszcze lewą stopę.
    > Chyba nie warto ryzykować.
    Ryzyko zupełnie wyeliminowałoby obcinanie...
    głowy, jedynie, IMHO.

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2004-11-10 20:42:09
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Chciałbyś szariat wybiórczo przeszczepić czy całościowo?

    Wystarczy przeszczepić elementy najbardziej wartościowe :-)

    BTW - kary cielesne nie są charakterystyczne wyłącznie dla szariatu.
    W takim Singapurze np. popularna jest kara chłosty, a nikt nie uważa
    tego kraju za zacofany.
    Jeśli dobrze zrozumiałem, to autor proponował nie tyle rozszerzenie
    katalogu czynów zabronionych (jak sugerujesz) co raczej wprowadzenie
    skutecznych i tańszych metod karania po prostu.

    > pozdr
    rown.
    Pix