  • 1. Data: 2004-11-09 15:43:20
    Temat: organ nadrzedny w ZUS
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    Mam problem z ZUS.
    Nie dostalem wydruku o zaewidencjonowanych skladkach na moim indywidualnym
    koncie za 2002 rok. ZUS nie przekazywal skladek do OFE. Interweniowalem
    (pisma) juz 2 krotnie w ZUS O/Wroclaw i nic.
    Ostatnio dostalem informacje o zaewidencjonowanyc hskaldkach na ind. koncie
    ale za 2003 rok i znowu brak skladek od jednego pracodawcy - są za to
    infortmacje o skladkach od drugiego pracodawcy.

    Czy jest jakiś organ nadrzędny nad Dyrektorem ZUS we Wroclawiu do ktorego
    mozna sie z taką sprawa zglosic aby w koncu cos z tym balaganem zrobili?

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-11-09 16:32:10
    Temat: Re: organ nadrzedny w ZUS
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Bin Laden chyba tylko da rade zrobic porzadek z tym balaganem
    :)

  • 3. Data: 2004-11-09 20:56:14
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Bin Laden chyba tylko da rade zrobic porzadek z tym balaganem

    tylko kto wyplaci mi emeryturke za 30-40 lat?

    JR

  • 4. Data: 2004-11-10 00:15:30
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    na 100% nie bedzie to ZUS - to zmarnowane pieniądze
    w normalnym kraju juz by problem rozwiązano zamykająć przedsiębiorstwo
    które zabiera połow dochodu państwa
    a w tym kraju ważne są stołki a nie ludzie
    ubezpieczsie gdzie indziej - a składkę zamiast do ZUS zadaj gdzie indziej -
    ale to nie realne chyba

  • 5. Data: 2004-11-10 05:18:41
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 lis o godzinie 01:15, na pl.soc.prawo, Hubertus napisał(a):

    > ubezpieczsie gdzie indziej

    zapewne z racji wieku, "jest" również w OFE, ale w ZUSIe _musi_ być.

    > a składkę zamiast do ZUS zadaj gdzie indziej - ale to nie realne chyba

    Nie ma takiej opcji - całą składke _płatnik_ wpłaca na konto ZUSu, dopiero
    ten przelewa je na konto OFE.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-11-10 20:48:05
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Nie ma takiej opcji - całą składke _płatnik_ wpłaca na konto ZUSu, dopiero
    > ten przelewa je na konto OFE.

    dokladnie tak jest i dodatkowo nie moge zalozyc dzialalnosci gospodarczej
    aby placic mniejszy ZUS (nie wiadomo czy w przyszlym roku bedzie to istotne)

    JR

  • 7. Data: 2004-11-11 18:44:46
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 lis o godzinie 21:48, na pl.soc.prawo, JerzyR napisał(a):

    > dokladnie tak jest i dodatkowo nie moge zalozyc dzialalnosci gospodarczej
    > aby placic mniejszy ZUS

    Dlaczego nie możesz rozpocząć prowadzenia DG?
    Organ rejestrowy Ci wzbrania? Jaki powód podaje?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany