  • 11. Data: 2006-08-02 19:15:14
    Temat: Re: czy oddadzą prawo jazdy
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > A gdzie widzisz umowę o dzieło, w przypadku popsprzątania korytarza?

    Ja nie widzę ;)

    > A zaręczam, że są takie.

    To, że ktoś nazwie umowę umową o dzieło nie znaczy, że to jest
    umowa o dzieło. Niektórzy pod przykrywką umowy o dzieło zawierają
    też umowy o pracę, co wcale nie sprawia, że ze względu na sam
    nagłówek takie umowy by się obroniły w sądzie.

    > Jak już jesteś taki upierdliwy, to może być to
    > umowa na przewiezienie z punktu A do punktu B. Zawsze też można w
    > zaznajomionej firmie taką usługę wykupić.

    Oczywiście. Zaznaczyłem przecież, że pytanie było tylko
    w kwestii formalnej odnoszącej się do użytej nazwy umowy.

    Pozdrawiam,
    Gerard