  • 1. Data: 2003-05-08 08:52:29
    Temat: czy można wynajac mieszkanie na dg?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Dzień Dobry

    mam pytanie:
    moj tesc jest wlascicelem mieszkania, ktorego bedziemy razem z rodzinka (ja,
    malzonek i dziecko) jedynymi lokatorami. Malzonek musi zalozyc dzialalnosc
    gosp. jesli dalej chce pracowac (takie czasy...) a siedziba firmy meza
    bedzie sie znajdowala wlasnie w tym mieszkaniu.
    I teraz pytanie:
    - wiem ze malzonek moze wynajac mieszkanie, a nawet pomieszczenie od tescia
    na siedzibe DG a potem wrzucic to w koszty, ale jaka ma byc wysokosc
    czynszu, zeby tesc nie musial biegac co miesiac z umowa do US? Czy moze ktos
    mi podpowie? Wiem, ze to bardziej post na gr. o podatkach, ale Wy jestescie
    tacy madrzy i kochani, ze napewno pomozecie ;)

    Aska

  • 2. Data: 2003-05-08 09:33:58
    Temat: Re: czy można wynajac mieszkanie na dg?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Joanna Grynfelder napisał:
> [...]
    > mi podpowie? Wiem, ze to bardziej post na gr. o podatkach, ale Wy jestescie
    > tacy madrzy i kochani, ze napewno pomozecie ;)

    A teśc chce koniecznie za to kasę? Bo jak nie, to może lepiej uzyczyć -
    od rodziny nie jest to przychód. Jedno oświadczenie teścia i sprawa
    zamknięta.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-05-08 12:51:48
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > A teśc chce koniecznie za to kasę? Bo jak nie, to może lepiej uzyczyć -
    > od rodziny nie jest to przychód. Jedno oświadczenie teścia i sprawa
    > zamknięta.

    Ale wtedy malzonek sobie tego w koszty nie wrzuci

    Kania

  • 4. Data: 2003-05-09 07:11:44
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Kania" <k...@p...onet.pl> napisal
    <b9dk4j$c45$1@news.onet.pl>:

    >Ale wtedy malzonek sobie tego w koszty nie wrzuci

    Jednocześnie przecież dla teścia będzie to przychód i podatek tak czy
    owak wystąpi.

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 5. Data: 2003-05-09 09:34:59
    Temat: Odp: czy można wynajac mieszkanie na dg?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    wydaje mi sie, ze jest jakas kwota, od ktorej nie odprowadza sie podatku,
    przy wynajmie lokalu a umowy nie trzeba zglaszac....hmmmm, zadzwonie do US

    dzieki za opinie i pomoc

    Aska