  • 1. Data: 2003-05-08 08:15:37
    Temat: Gest.
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Od jakiegoś czasu toczę rozmowy z Policją w sprawie mojego samochodu.
    Samochód został odnaleziony po kradzieży. Coś nie śpieszą się, żeby mi to
    auto oddać - ma przebite numery. Co może oznaczać gest kilkunastosekundowego
    przytrzymania ręki na pożegnanie??

    Pzdr.
    Gali.

  • 2. Data: 2003-05-08 09:31:43
    Temat: Re: Gest.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Galileon napisał:
> [...]
    > auto oddać - ma przebite numery. Co może oznaczać gest kilkunastosekundowego

    No nie wiem... z mojego doświadczenia - nastepnym razem zaprosi Cie na
    kawe albo do kina. Po prostu spodobałeś mu (jej) się :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-05-10 00:42:54
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

    To znaczy:panie,to nie pańskie auto.Numery nie zgadzają się z danymi w
    dow.rej.Po co panu kłopoty?Niech się pan go zrzeknie na rzecz policji.