  • 1. Data: 2003-05-08 08:01:01
    Temat: ISSN - numer na gazetach
    Od: w...@p...onet.pl

    Na wiekszosci gazet mozna znalezc nume ISSN.
    Czy jest on konieczny? Gdzie nalezy sie o niego starac?
    Co to daje? Ile to kosztuje?
    Info zwrotne prosze kierowac takze na priv.

  • 2. Data: 2003-05-08 21:05:41
    Temat: Re: ISSN - numer na gazetach
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na wiekszosci gazet mozna znalezc nume ISSN.
    > Czy jest on konieczny? Gdzie nalezy sie o niego starac?
    > Co to daje? Ile to kosztuje?

    W Polsce ISSN nadaje Biblioteka Narodowa,

    Nie wiem czy ISSN jest konieczny, ale kilka lat temu
    czasopisma które miały ISSN były obłożone
    zerową stawką VAT, jak jest obecnie nie wiem,
    przepisy podatkowe w tej sprawie zmieniały się
    bardzo często w ostatnich latach (raczej na gorsze),
    ale na pewno jakieś preferencje fiskalne się utrzymały.

    Nadanie jest bezpłatne.

    http://www.bn.org.pl/ISSN.htm

  • 3. Data: 2003-05-08 21:19:20
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości
    <5...@n...onet.pl>:

    > Na wiekszosci gazet mozna znalezc nume ISSN.
    > Czy jest on konieczny? Gdzie nalezy sie o niego starac?
    > Co to daje? Ile to kosztuje?
    > Info zwrotne prosze kierowac takze na priv.

    Z pl.comp.dtp

> [...]
    >kserokopie ostatecznej, zatwierdzonej do druku, wersji strony tytulowej
    >numeru pierwszego (z numeracja i data) oraz redakcyjnej ("stopki") .
    >Oficjalnej rejestracji dokonujemy po wydaniu czasopisma i przeslaniu do
    >nas egzemplarzy.
    >
    >Wszystkie materialy prosimy przesylac poczta.
    >
    >Nasz adres:
    >Biblioteka Narodowa
    >Narodowy Osrodek ISSN
    >Al. Niepodleglosci 213
    >02-086 Warszawa
    >
    >Dodatkowych informacji udzielamy pod numerem telefonu (0-22) 608-24-07.

    Oraz

    >Numer, dzięki któremu mamy niższy VAT na druk, to właśnie ISSN.
    >Indeks nie ma nic wspólnego z sądem, jak już poprzednio napisano, nadaje go
    >Ruch pismom rozprowadzanym w tej sieci.
    >Tyle.
    >
    >Pozdrawiam,
    >Wojtek

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]

  • 4. Data: 2003-05-08 21:21:47
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    MariuszR napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <3...@n...home.net.pl>:

    A i jeszcze linki: