  • 1. Data: 2005-07-01 19:55:23
    Temat: prawa autorskie
    Od: "Tomasz Przepiórka" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie.

    Jak to jest w przypadku pisrzy i twórców tekstów.
    Jeżeli napisałem na przykład jakąś książkę i uważam, że ona jest dobra i że
    nadaje się do tego aby ją wprowadzić do druku, to co mam dalej z nią zrobić.
    Wydawnictwa piszą, żeby im wysłać książkę i oni ocenią czy jest dobra i
    jakby była dobra to wydrukują.
    Ale ja się zastanawiam jak ja mam się zabezpieczyć przed kradzieżą praw
    autorskich.
    Bo jeżeli oni mi tą książkę wydrukują pod swoim jakimś nazwiskiem i nic mi
    nie zapłacą, to jak ja im udowodnię, że książkę ja napisałem a nie ktoś
    inny? Nie mam żadnych dowodów.