  • 1. Data: 2004-02-10 19:17:07
    Temat: odbiór towaru
    Od: "Darek" <s...@i...pl>

    witam.

    Jeżeli reklamuje towar z tytułu "niezgodności towaru z umową" czy mogę
    żądać od sprzedawcy żeby sam go ode mnie odebrał (duże rozmiary i waga
    30kg)?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-02-11 01:32:33
    Temat: Re: odbiór towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c0bavo$ktf$1@absinth.dialog.net.pl>, Darek wrote:
    > Jeżeli reklamuje towar z tytułu "niezgodności towaru z umową" czy mogę
    > żądać od sprzedawcy żeby sam go ode mnie odebrał (duże rozmiary i waga
    > 30kg)?

    Sprzedawca nie ma takiego obowiązku, ale ma obowiązek zwrotu kosztów z tym
    związanych:
    Art.8.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia

    --
    Marcin