  • 1. Data: 2004-02-10 18:24:37
    Temat: jaka oplata od zmiany w ksiedze wieczystej??
    Od: "Marzen" <m...@o...pl>

    witam.
    czy mozecie mi poradzic gdzie szukac informacji ile bedzie kosztowal wpis do
    ksiegi wieczystej lokalu mieszkalnego, zmieniajacy wlascicieli mieszkania.
    jeden z dotychczasowych wlascicieli zmarl a z tego co wiem to spadkobiercy
    powinni zadbac o zmiane danych w ksiedze. w sadzie niestety nie chca mi
    powiedziec ile bedzie kosztowal wpis. niestety stosunki spadkobiercow z
    zyjacym drugim wspolwlasicielem mieszkania (najwiekszy "udzialowiec" w spadku)
    nie sa zbyt korzystne a nie wiem czy przypadkiem notariusz przy podpisywaniu
    np aktu sprzedazy mieszkania bedzie opieral sie tylko o ksiege - dane
    nieprawdziwe (tylko jeden wlasciel mieszkania moze pospisac akt-zyje) -
    czy "udziałowiec" moze bez wiedzy pozostalych spadkobiercow sprzedac
    mieszkanie???

    dziekuje
    Marzen