  • Data: 2003-11-11 00:48:24
    Temat: czy mozna ominac zus ??
    Od: "niga" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ..
    Od niedawna wraz z bratem prowadzimy dzialalnosc gospodarcza (spolka
    cywilna). W zasadzie wszystko jest w porzadku procz "bolesnych"
    comiesiecznych oplat do zusu (ja + brat). Tak sie sklada ze rowniez moja
    zona prowadzi swoja niezalezna dzialalnosc gosp. Czy zatrudniajac sie u zony
    na 1/2 etatu moglbym w jakis sposob ominac oplate zus we wlasnej firmie ??
    Jakie minimalne koszta ponioslaby zona zatrudniajc mnie na 1/2 etatu ??
    niga ..