  • 1. Data: 2006-01-06 19:08:34
    Temat: czy moge powolac osobe reprezentacyjna na moja spr
    Od: łukasz<b...@o...pl>

    sprawa o pobicie z bezposrednim narazeniem zycia poszla juz do sadu a ja mam
    wyjazd do angli i interesuje mnie czy moge powolac osobe reprezentujaca mnie czy
    osobiscie musze sie stawic w sadzie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-06 19:28:37
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "łukasz" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam
    > wyjazd do angli i interesuje mnie czy moge powolac osobe reprezentujaca

    A w jakim charakterze występujesz w postępowaniu?

  • 3. Data: 2006-01-06 19:51:43
    Od: łukasz<b...@o...pl>

    łukasz ja jestem jako pokrzywdzony

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-01-06 20:15:51
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > łukasz ja jestem jako pokrzywdzony

    A działasz w charakterze oskarżyciela posiłkowego? Jeśli tak to po prostu
    bierzesz pełnomocnika i wtedy przychodzi na rozprawy zamiast Ciebie. Jeśli
    nie jesteś stroną (pokrzywdzony nie jest strona w postępowaniu głównym -
    sądowym) to wtedy też możesz korzystać z pomocy pełnomocnika, jeśli tego
    wymagają Twoje interesy.

    Generalnie jednak musisz zwrócić uwagę na 2 kwestie. Po pierwsze
    pełnomocnikiem może tutaj być wyłacznie adwokat, a to wiąże się z kosztami.
    Po drugie, jeśli złożyłeś już zeznania, to sprawa spokojnie może się toczyć
    bez Ciebie, a i Twój pełnomocnik nie będzie konieczny, z tym że nie będzie
    kto miał reprezentować Twoich interesów.

    P.S. Mój post nie stanowi porady prawnej.