eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2006-01-06 17:01:28
    Temat: błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
    Od: Paulina<p...@w...pl>

    Witam! Mam podpisaną umowę z jednym z operatorów telefonii komórkowej i mam
    z nim duży problem. Trzy miesiące zmieniłam pakiet i zmiana ta miała obowiązywać
    od nowego okresu rozliczeniowego. Niestety system operatora zawiódł i nie
    przełączył pakietów, dzięki czemu rozmowy były błędnie naliczane, ale zostałam
    zapewniona, że opłata będzie obowiązywać według nowego planu. Niestety
    fakturę otrzymałam zamiat na kwotę 270 zł to na ponad 1110 i zaczęło się
    składanie reklamacj. Najpierw chciano żebym opłaciła kwotę z faktury, ale po wielu
    awanturach udało się dogadać, że przyślą korektę i zapłacę prawidłową kwotę
    (czterokrotnej nadpłaty nie miałam ochoty robić co cgyba zrozumiałe. Niestety
    korekta została wysłana na zły adres (znów błąd operatora) i jej nie otrzymałam,
    więc dzwoniłam wielokrotnie prosząc o jej przesłanie. W końcu bez uprzedzebnia
    odcięo mi telefony i internet. Podczas kolejnych rozmów chciano mnie zmusić do
    zapłacenia kwoty korekty bez dokumentu. Niestety jest to dla mnie absurd bo
    jeszcze nie słyszałam o płaceniu rachunków "na gębę", poza tym rozliczam się z
    telefonów z firmą i muszę mieć dokument, więc warunkowo włączono mi i czekałam
    jeszcze dwa tygodnie na dokument. W końcyu przyszedł, ale tylko z napisanym,
    że odliczono kewotę taka i taką, bez rozbicia na poszczególne kwoty. Dzięki temu
    nie mam pojecia jaką kwotę płacę za jeden telefon, jaką za drugi, a jaką za
    internet (swoją drogą ciekawe czy urząd skarbowy na podstawie takiego
    dokumentu odliczy mi ulgę za internet). Warto przypomnieć, że z firmą na
    podstawie takiego dokumentu też nie mogę się rozliczyć. Nic to, stwierdziłam, że
    już mam dość przepychanek i zapłaciłam kwotę z korekty, prosząc o przesłanie
    rozliczenia szczegółowego. Niestety kolejna faktura została wystawiona znów tak
    samo błędnie (znów im system nie zmienił planu taryfowego na moim numerze),
    znów po paru dniach wystawiono znów korekte, tyle że tym razem i korekta
    została źlew wystawiona, złożyłam reklamację i dostałam smsa, że zwracają mi 30
    zł błędnie naliczona. Jednak dokument korekty przyszedł z zawyżoną kwotą. Znów
    dzwonię i składam reklamację jednak tym razem się zaparli i każą mi zapłacić a przy
    następnej fakturze będą zwracać.
    Co mam z tym zrobić, czy mogę gdzieś zgłosić tą sprawę i czy ktoś mi może pomóc?
    Dodam, że nadal nie mam żadnej szczegółowej faktury, nie wiem co skorygowano,
    ani za co mam płacić.
    POMOCY!!!

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 2. Data: 2006-01-06 18:19:56
    Temat: Re: błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Paulina<p...@w...pl> napisał:

    > złożyłam reklamację i dostałam smsa,
    IMHO powinnaś zapłacić z pierwszej (błędnej faktury) kwotę, której nie
    kwestionujesz, z którą się zgadzasz, która jest wg ciebie prawidłowa.
    Na pozostałą część należy złożyć reklamację i oczekiwać wyjaśnienia na
    piśmie (telefon, SMS to za mało).
    Korekta f-ry powinna zawierać pozycję błędną (lub odniesienie do niej)
    oraz pozycję po korekcie, czyli poprawioną, właściwie naliczoną.

    >Co mam z tym zrobić, czy mogę gdzieś zgłosić tą sprawę i czy ktoś mi może pomóc?
    reklamowac i domagać się odpowiedzi na piśmie. Brak załatwienia
    reklamacji w terminie uznawane jest za jej uwzględnienie (przyjęcie).

    Artur Golański


  • 3. Data: 2006-01-06 19:49:56
    Temat: Re: błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3qctr11tnjk19dk41fsttkcsc1qp0b1i39@4ax.com...
    > reklamowac i domagać się odpowiedzi na piśmie.

    A po co?

    > Brak załatwienia
    > reklamacji w terminie uznawane jest za jej uwzględnienie (przyjęcie).

    No właśnie, więc lepiej nie domagać się odpowiedzi na piśmie... :-)

    --
    Pozdrawiam

    Piotr


  • 4. Data: 2006-01-06 20:04:51
    Temat: Re: błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>


    Re to: Paulina [Fri, 6 Jan 2006 17:01:28 +0000 (UTC)]:


    > (swoją drogą ciekawe czy urząd skarbowy na podstawie takiego
    > dokumentu odliczy mi ulgę za internet).

    Nie odliczy. Musi być wyszczególniona.


    Kira


  • 5. Data: 2006-01-06 20:05:46
    Temat: Re: błędnie wystawiona faktura za usługi t elekomunikac
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>


    Re to: Artur Golanski [Fri, 06 Jan 2006 19:19:56 +0100]:


    > reklamowac i domagać się odpowiedzi na piśmie.

    Nie, nie, nie... Reklamować na piśmie, odpowiedzi się nie
    domagać wcale. Jak nie odpowiedzą to jesteś na plusie.


    Kira


  • 6. Data: 2006-01-07 16:01:02
    Temat: Re: błędnie wystawiona faktura za usługi telekomunikac
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PiotRek napisał(a):

    >>Brak załatwienia
    >>reklamacji w terminie uznawane jest za jej uwzględnienie (przyjęcie).
    >
    >
    > No właśnie, więc lepiej nie domagać się odpowiedzi na piśmie... :-)
    >

    Nie zawsze. Już widziałem pismo typu "Warszawa, dnia 2 stycznia 2006. W
    odpowiedzi na zgłoszenie telefoniczne z dnia 20 listopada informuję, że
    nie znaleziono podstaw do uznania reklamacji" ;-)


    M.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1