  • 1. Data: 2007-07-20 16:10:31
    Temat: czy mieć pełnomocnika w sądzie pracy?
    Od: k...@o...pl

    Poradźcie mi czy mam znaleźć sobie adwokata-pełnomocnika do Sądu Pracy? po
    pierwsze nigdy w takim ani innym sądzie nie byłem..Złożyłem pozew do sądu
    przeciwko największemu Bankowi w Polsce o niewypłacone pieniądze oraz
    nadgodziny - kwota to ok. kilkanaście tysięcy.
    Ile to kosztuje w Gdańsku?
    Doradźcie..dzięki

  • 2. Data: 2007-07-23 20:39:18
    Temat: Re: czy mieć pełnomocnika w sądzie pracy?
    Od: k...@o...pl

    Czy ktoś był w Sądzie Pracy? rozprawa będzie w sierpniu..chciałbym wiedzieć jak
    to będzie i czy mam wziąć adwokata czy na pierwszą iść sam..