    From: Adam <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy mają prawo?
    Date: Sat, 19 Feb 2005 13:38:29 +0100

    Witam,

    Jestem w nasteoujacej sytuacji: we wrzesniu złozłem dokumenty na prywatne
    studium, jednak po 2 miesiacach zrezygnowałem. W umowie jest iż nalezy
    zapłacic za jeden semestr a wtedy dokumenty (odpis świadectwa maturalnego)
    zostanie mi zwrócony. Jednka z braku funduszy nie jestem w stanie zapłacic
    a wiec teoretycznie nie oddadzą mi dyplomu. Czy szkoła na takiego podstawie
    ma prawo zatrzymać taki dokument?

    Pozdrawiam
    Adam