  • Data: 2005-02-19 15:59:06
    Temat: Re: czy mają prawo?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wezwij ich pisemnie do wydania dokumentów. W razie odmowy złóż
    > zawiadomienie do prokuratury, albowiem dokument nie jest rzeczą
    > ruchomą, na której można stosować zastaw, a jego przetrzymywanie wbrew
    > woli właściciela stanowi przestępstwo opisane w art. 276 kk - ukrycie
    > dokumentu. Pismo do nich jest potrzebne do tego, by nie zarzucili Ci,
    > żeś nie prosił o zwrot dokumentu.

    BTW:
    Ktos sie orientuje jeak jest praktyka Izb Notarialnych z przetrzymywaniem
    dokumentow? Wiadomo - dokumenty na aplikacje sklada sie prawie rownoczesnie
    nie majac wynikow innych. Pierwsza jest radcowska, wiec potem znajc wyniki
    mozna bylo spokojnie nie isc na sadowa i notarialna. Z sadowej dokumnety
    ladnie wrocily w zwiazku z nie stawieniem sie na egzamin, a izba notarialna
    przetrzymuje odpis dyplomu i inne dokumenty [nie tylko mi - znajmoym tez].
    Ktos przecwiczyl wzywanie Izby Notarialnej do zwrotu dokumentow? Domagaja
    sie oplaty za egzamin [IMO bezpodstawnie] jako warunku wydanie?

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938