eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST") › Re: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 13 Aug 2013 01:06:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    From: Lawa <z...@g...com>

    On Tuesday, August 13, 2013 1:50:07 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >

    > Mam problem z firmą "Best S.A."
    >

    > Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać (za
    >
    > pieniądze zrobią dowolnie odrażające rzeczy), wydzwaniają do mnie od
    >
    > weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że
    >
    > żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    >
    > zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Kurwo - bo juz inaczej nie da sie ciebie nazwac - ty robisz odrazajace rzeczy bez
    pieniedzy i jako imbecyl, nie potrafisz ogarnac swoim ulomnym umyslem, ze jestes
    smieciem, na ktorym coraz wiecej ludzi poznaje sie co z ciebie za meneda.

    > Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    >
    > wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Napisz im mendo, jak tu nazwales te osoby o ktorych im pisales, to moze skutek bedzie
    szybszy i znow bedziesz mial okazje jojczyl o wyroku, ktory mialbys szanse zalapac.

    > Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    >
    > taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    >
    > zamknięta w całości?

    Taki menda i kryminalista z umyslowym uposledzeniem jak ty, juz dawno powinien byc
    zamkniety w pokoju bez klamek.

    Lawa