eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST") › czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
  • Data: 2013-08-13 07:50:07
    Temat: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Mam problem z firmą "Best S.A."

    Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać (za
    pieniądze zrobią dowolnie odrażające rzeczy), wydzwaniają do mnie od
    weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że
    żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    zamknięta w całości?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!