eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST") › Re: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
  • Data: 2013-08-13 10:48:26
    Temat: Re: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ave!
    >
    > Mam problem z firmą "Best S.A."
    >
    > Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać (za
    > pieniądze zrobią dowolnie odrażające rzeczy), wydzwaniają do mnie od
    > weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że
    > żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    > zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Hmm, a moze to taki żarcik?
    Wiesz, taka zorganizowana akcja "przepraszam czy zastałem Jolkę"

    > Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    > wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Pytanie czy zadzwoneinie o 7 do domu jest niezgodne z prawem?

    > Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    > taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    > zamknięta w całości?

    Współczuje dzwonienia ale stalking?
    U mnie czesto dzwonią wszelkiej maści ogłoszenia, liczniki, wejście do
    instalacji w piwnicy, reklamy - chyba tez ich oskarże. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain